مديركل ورزش و جوانان مازندران در دومين جلسه ريو 2016 المپيك گفت: ورزش مازندران در ادوار گذشته سهم به سزايي در افتخارآفريني و موفقيت كشور در بازي هاي المپيك و پاراالمپيك داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، حبيب حسين زادگان در دومين جلسه با اعضاي ريو 2016 المپيك با بيان اينكه ورزش مازندران در اداور گذشته المپيك و پاراالمپيك سهم به سزايي در افتخارآفريني ورزش كشور داشت،

افزود: تعداد سهميه ورزشكاران مازندراني در بازي هاي المپيك و پاراالمپيك مشخص است اما نياز است كه اين تعداد سهميه افزايش يابد.

وي با اشاره به اينكه حدود يك سال براي حضور ورزشكاران در بازي هاي المپيك 2016 ريو فرصت باقي است، تصريح كرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اعتماد خاصي نسبت به افتخارآفريني ورزشكاران مازندراني داشته و از اين نظر نگاه ويژه اي به ورزش مازندران دارند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از برگزاري جلسه با كيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك خبر داد و اذعان داشت: روسا هيئت هاي ورزشي استان براي افتخارآفريني و حضور بيشتر ورزشكاران مازندراني در المپيك و پاراالمپيك تعامل و ارتباط نزديكي داشته باشند.

حسين زادگان با بيان اينكه مشكلات ورزش استان با برگزاري جلسات مختلف آسيب شناسي مي شود، اظهار داشت: يك ورزشكار براي رسيدن المپيك و كسب سهميه بايد بين پنج تا 6 سال تلاش و تمرين فشرده انجام دهد.

وي از كسب 81 مدال جهاني، آسيايي و بين المللي در چهار نخست سال 94 توسط ورزشكاران مازندران خبر داد و افزود: با توجه به افتخارات و موفقيت ورزشكاران مازندراني درمسابقات مختلف برون مرزي اعتبار و بودجه براي ورزش مازندران كافي نيست.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ورزش ، بازی ، جوانان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.