همایش جمع آوری زباله و پاک سازی پارک جنگلی مهربان رود شهر رستمکلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری رستمکلا و همکاران شهرداری با همکاری علاقمندان محیط زیست رستمکلا و تشکل زیست محیطی آرونک شهرستان بهشهر پارک جنگلی مهربان رود و مسیر جنگلی منتهی به این پارک را از وجود زباله پاک سازی کرده و محیط طبیعی این پارک را برای استفاده گردشگران زیباتر کردند.

سید علی برهانی شهردار رستمکلا روز گذشته در این همایش پاک سازی و جمع آوری زباله در این منطقه گردشگری از آمادگی این شهرداری جهت همکاری با تشکل های زیست محیطی خبر داد.

برهانی با حضور خود در این مکان و شرکت در پاکسازی و جمع آوری زباله در جمع فعالان و تشکل های زیست محیطی بیان داشت : این شهرداری جهت ایفای مسئولیت پاکسازی طبیعت و حفظ منابع طبیعی با همکاری فعالان و علاقه مندان این حوزه آمادگی کامل دارد و افزود حفظ و نگه داری منابع طبیعی ، بر عهده همه آحاد جامعه بوده و پاکسازی مناطق گردشگری از جمله پارک جنگلی مهربان رود رستمکلا از اولویت های شهرداری این شهر جهت رفاه حال شهروندان و مسافران است.

شهردار رستمکلا در ادامه از همت همه شهروندان رستمکلا در جمع آوری زباله پارک جنگلی مهربان رود از جمله اعضای سازمان مردم نهاد آرونک که با حضور در این منطقه در راستای فرهنگ سازی عمومی پاکسازی محیط زیست تلاش وافری داشتند تقدیر و اظهار امیدواری کرد تا در آینده نیز به صورت مستمر با همکاری تشکل های مردمی حافظ محیط زیست باشیم .

شهرداری رستمکلا جهت پاکسازی و جمع آوری بهداشتی زباله ،کیسه های زباله و دستکش های بهداشتی در اختیار فعالان زیست محیطی و گردشگران حاضر در پارک جنگلی قرار داد.

یاسر آزموده مسئول تشکل زیست محیطی آرونک شهرستان بهشهر گفت : این پاک سازی و زدودن زباله از طبیعت یک ابزار فرهنگی و حرکت نمادین جهت تلنگر زدن به افکار جامعه و مخصوصا گردشگران و طبیعت گران است تا با این حرکت به فکر فرو روند و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود را که بیانگر حفظ بهداشت و پاکیزگی شخصی و اجتماعی است را همچنان حفظ و پایدار نگه دارند و الگویی باشند برای نسل جوان و آینده کشور.

وی همچنین اظهار خرسندی کرد و گفت : میزان زباله های پراکنده در این پارک جنگلی و مسیر منتهی به این پارک بسیار کم بوده که این خود نشان از فرهنگ اصیل و طبیعت دوستی مردمان این شهر و منطقه دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: برگزاری ، زباله ، جنگلی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.