امروز در 28 مرکز مشاوره تحت نظارت آموزش و پرورش مازندران انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری را انجام می شود.


 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مرکز مشاوره مازندران با اشاره به آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری از امروز تا دهم مرداد ادامه دارد، گفت: داوطلبان برای انتخاب رشته باید به نکاتی از جمله شناخت کامل رشته تحصیلی و محل دانشگاه، بررسی دانشگاه های سطح کشور، شناخت نقاط قوت، علاقه مندی و توان علمی توجه کنند.

ساداتی افزود: در زمان انتخاب رشته معمولا موسسات غیر دولتی با هزینه های سنگین خدمات مشاوره ارائه می دهند و به داوطلبان توصیه می شود تا به یکی از 28 مرکز مشاوره تحت نظارت آموزش و پرورش مازندران برای خدمات مشاوره انتخاب رشته مراجعه کنند.

رئیس مرکز مشاوره مازندران با اشاره به اینکه موسسات غیر دولتی با هزینه های بسیار بالا انتخاب رشته می کنند، یادآور شد: تعرفه مشاوره پایگاه های آموزش و پرورش مازندران برای هر داوطلب 25 هزار تومان است و خانواده هایی که بضاعت مالی ندارند هزینه ای پرداخت نمی کنند.

ساداتی با اشاره به توجه خانواده ها از انتخاب رشته فرزندشان افزود: مرور کامل دفترچه انتخاب رشته و دوره های تحصیلی شبانه، روزانه و غیرانتفاعی مهم است.

وی تصریح کرد: انتخاب رشته داوطلبان در مراکز مشاوره تحت نظارت آموزش و پرورش مازندران با اطمینان انجام می شود و مشاوران و کارشناسان خبره انتخاب رشته را با توجه به موقعیت و علاقه مندی داوطلب انجام می دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آغاز ، کنکور ، سراسری ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.