فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در عملياتي ويژه دو سارق حرفه اي كه اقدام به سرقت 510 دستگاه گوشي تلفن همراه به ارزش يك ميليارد 785 ميليون ريال كرده بودند را دستگير كردند .

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" حسن ياردوستي" گفت: در پي تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت محموله گوشي تلفن همراه وي توسط دو فرد ناشناس موضوع در دستور كار ماموران يكي از كلانتري هاي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: فرد شاكي در اظهارات خود عنوان داشت دو نفر ناشناس به وي مراجعه و وي را از خودرو پياده و به داخل يك ساختمان نيمه كاره برده و پس از ده دقيقه او را رها كرده و از محل متواري مي شوند كه وي پس از مراجعه به خودرو متوجه سرقت 510 دستگاه گوشي تلفن همراه مي شود.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با چهره نگاري متهمان توسط مالباخته جستجو براي دستگيري سارقان آغاز شد و سرانجام با اقدامات ويژه و تخصصي پليسي ظرف 48 ساعت پس از وقوع سرقت محل اختفاي متهمان شناسايي شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با شناسايي مخفيگاه سارقان ماموران با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي غافلگيرانه به محل اعزام و دو سارق اين پرونده را دستگير و در بازرسي از منزل انان تعداد 437دستگاه گوشي تلفن همراه را كشف كردند.

سرهنگ ياردوستي با بيان اينكه ارزش محموله مسروقه يك ميليارد و 785 ميليون ريال برآورد شده است گفت: در اين رابطه متهمان دستگير شده همراه پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. 


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.