رضا چلنگر به شکلی ناگهانی خود را از ماجراهای پرسپولیس کنار کشید، طرح موضوع بیماری قلبی باعث شد کمتر کسی در این باره کند و کاو کند، اما آیا کناره گیری او فقط به این دلیل بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در فوتبال ایران، هر روز مترجم‌هایی می‌روند و می‌آیند و کسی درباره این آمد و رفت‌ها سوال نمی‌کند. اما رضا چلنگر کاریزمای خاص خود را دارد. برای تمام فوتبال ما چنین جایگاهی دارد همه ما عادت کرده‌ایم او را بیش از یک مترجم ساده ببینیم و غیر از این نیز نیست درباره جدایی چلنگر از پرسپولیس کند و کار زیادی نشد، سابقه عارضه قلبی او در سپاهان باعث شد تا همه این دلیل را بپذیرند، البته چون و چرای ما به معنای دروغ خواندن این دلیل نیست در واقع رضا چلنگر به خاطر تهدید حمله قلبی هم بود که خودش را کنار کشید، اما چه عواملی باعث می‌شد که او تحت فشار عصبی قرار بگیرد و آمادگی بروز مشکل را پیدا کند، چلنگر سرمربی یا مدیر نبود که استرس مسئولیت داشته باشد استرس او از جنس یک علاقمند و دوستدار فوتبال است. کنار تیم باشد یا نباشد این استرس با او خواهد بود، با این اوصاف بحث عصبی شدن و خود خوری‌ها مطرح می‌شود، ولی چه عواملی او را عصبی می‌کند؟ در پرسپولیس چه اتفاقاتی جریان دارد که می‌تواند یک نفر آدم حساس و مستعد را تا بیماری مشکل قلبی پیش ببرد.
 
به نظر می‌رسد همان عوامل، دلایل اصلی جدایی کسی مثل رضا چلنگر است، کسی که یک تجربه تلخ قلبی داشت، اتفاقی که در پاس همدان روی داد. او باید صحبت‌ها را ترجمه می‌کرد ناگهان پایش به ماجرای دوپینگ کشیده شد، پرونده ای با ابهامات زیاد که برای بسته شدن یک قربانی می‌خواست، قربانی که زبان سرخی دارد.
 
 حالا این سوال در ذهن بسیاری جریان دارد که چلنگر خودش را از وسط چه ماجراهایی بیرون کشید؟ او چه دید و از چه چیزی واهمه داشت؟ چرا این ماجرا درست همزمان با اوج گیری بحث ها بر سر نقش و نفوذ بعضی از دلال ها در مسایل نقل و انتقالات باشگاه و جذب نفراتی مثل محسن مسلمان روی داد؟ او در نامه استعفای خود فقط بحث توصیه پزشک و تهدید سلامتی خود را مطرح کرد اما آیا به راستی همه چیز به این موضوع محدود می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار