فرمانده سپاه اهر گفت: آذربایجان شرقی با وجود مرز گسترده با کشورهای نخجوان، آذربایجان و ارمنستان دارد در بین سایر استان ها امن ترین استان کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز، ایمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در منطقه ارسباران تنها اتباع غیرمجاز بوده اند، گفت: در این زمینه مبنی بر حضور افراد داعش در منطقه توسط نیروهای امنیتی هیچگونه گزارشی نشده و این خبر صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه گروهک تروریستی موصوم به داعش توسط کشورهای غربی برای تحقق و خواسته های شوم آنها راه اندازی شده است، اظهار داشت: کشورهای غربی مانند آمریکا و اسرائیل و عربستان برای اینکه بتوانند آرامش و امنیّت منطقه را به چالش بکشند و یک کشوری با نام کشور اسلامی تاسیس کنند افراد گروهک تکفیری داعش را به سلاح های مجهز تجهیز می کنند تا امنیّت منطقه را به خطر بیاندازند.

ایمانی افزود: نیت اصلی استکبار جهانی با بوجود آوردن داعش تصرف سوریه، عراق و ایران بود که با تشکیل گروه های مقاومت اسلامی و تذکر و آشکار کردن نیت شوم دشمنان توسط رهبر انقلاب اسلامی تمام نقشه های استکبار روشن شده که به همین دلیل نتوانستند به زیاده خواهی های خود دست پیدا کنند و ایران پیش از این مواضع خود را با حمایت از مردم مظلوم و مسلمانان مشخص کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو مناطق امن کشور است، تصریح کرد: آذربایجان شرقی با وجود مرز گسترده با کشورهای نخجوان، آذربایجان و ارمنستان دارد در بین سایر استان ها امن ترین استان کشور است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.