نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 5 مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین و عزت بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق بدست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

وزارت خارجه متن بازنگری شده برجام را مجددا به مجلس تقدیم خواهد کرد

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 6 مردادماه در نطق پیش از دستورگفت:  5 مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین و عزت بخش مرصاد و خلق حماسه بزرگ برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با جریان نفاق بدست توانای فرزندان سلحشور ایران اسلامی است.

وی افزود: یاد و نام رزمندگان پرتوان این عملیات، جانبازان افتخارآفرین و به ویژه شهدای عالیقدر مرصاد را گرامی می‌داریم و برای خانواده‌های معزز و مکرم آنها از خدای سبحان آرزوی سعادت و عزت داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ل ازم می‌دانم بدین مناسبت محضر همکار ارجمندم آقای مظفر برادر جانباز که مفتخرم سه برادر گرانقدرشان در این عملیات غرورآفرین به مقام رفیع شهادت دست یافته‌اند عرض تبریک و تسلیت و خدمت یکایک همکاران به ویژه رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا عرض ادب داشته باشم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار