عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از خواهران بسیجی خواست همچون همیشه پیرو مسیر ولایت باشند و عنصر بصیرت را با ولایت عجین کرده در خانواده هایشان بسط دهند چرا که محیط خانواده ، سنگر حمایت از ولایت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ آیت الله خاتمی در همایش پیروان عترت فاطمی که با حضور فرماندهان ، مربیان و سرگروهان حلقه های صالحین خواهران امروز در طبس برگزار شد گفت : خانواده قرآنی همراه با احترام ، تحمل و درک متقابل زن و شوهر است و خانه ای که داخلش مشاجره باشد بیمار است و نیاز به درمان دارد.

وی با اشاره به اینکه  اشتغال بانوان به کار بیرون و فعالیتهای اجتماعی نباید از توجه آنها به خانواده بکاهد، افزود: آرامش، محبت ، دین و بصیرت از مؤلفه های یک خانواده قرآنی است.

وی با بیان اینکه در زمینه بصیرت افزایی ، فعالیتهای خوبی در خراسان جنوبی انجام شده ، تصریح کرد: پایین بودن آمار استفاده کنندگان از ماهواره در این استان ، نشان از کار فرهنگی و ریشه ای بودن مذهب در خانواده هاست و از طرفی نباید فراموش کرد که دشمن انگشت روی همین فضاها میگذارد و مسئولین و مردم خراسان جنوبی باید همواره مواظبت کنند.

امام جمعه موقت تهران ،از خواهران بسیجی نیز خواست همچون همیشه پیرو مسیر ولایت باشند و عنصر بصیرت را با ولایت عجین کرده در خانواده هایشان بسط دهند چرا که محیط خانواده ، سنگر حمایت از ولایت است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.