نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن در روند پرداخت مطالبات مردم بکار خواهیم گرفت و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: پیگیر هستم تا در اجرای اقدامات پیش بینی شده کوتاهی و کندی صورت نگیرد.

تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن در روند پرداخت مطالبات مردم بکار خواهیم گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی افزود:در جلسه ای که با وزیر کشور داشتیم، دغدغه های مردم خراسان جنوبی در خصوص سپرده هایشان در موسسه میزان مطرح شد.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور پیگیری مطالبات مردم در موسسه مالی اعتباری میزان با وزیر کشور صورت گرفت، گفت: در این جلسه که برخی از نمایندگان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مجلس حضور داشتند، مشکلات سهام داران پدیده و بحث سپرده گذاران موسسه میزان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور در این جلسه گزارشی از اقداماتی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته ارائه کرد و گفت: وزیر کشور در این دیدار اقداماتی که تاکنون صورت گرفته را تشریح و راهکارها و مسائل را برای پیگیری در آینده بیان کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان سه استان خراسان در مجلس هم در این دیدار خواستار سرعت بخشیدن در روند پیگیری این پرونده شدند، افزود: برخی از افرادی که در این موسسه سپرده دارند، از افراد کم توان مالی و طبقه مستضعف و یا با توان مالی پایین جامعه هستند که به سپرده خود برای حل مشکلات خود نیاز دارند؛ لذا ما در این جلسه دغدغه آن دسته از مردم استان که در این موسسه سپره دارند را بیان کردیم و خواستار حل هر چه سریعتر این مشکل شدیم تا مردم زودتر به سپرده های خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی، وزیر کشور را مسئول بررسی و پیگیری پرونده پدیده و بانک مرکزی را مامور پیگیری مشکل موسسه میزان کرده، اظهار کرد: نظرات و مطالب وزیر کشور در حل و فصل این پرونده بسیار موثر خواهد بود.

وی به جلسه پیشین خود با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس با موضوع پیگیری حل موضوع موسسه میزان اشاره کرد و یادآور شد: بعد از آن جلسه، رئیس مجلس نیز تماس تلفنی با وزیر کشور داشتند که این جلسه نیز در پیگیری مشکلات آن دسته از مردم که در موسسه میزان سپرده دارند، بسیار مفید بود.

حجت الاسلام عبادی افزود: موسسه میزان املاک زیادی دارد و در پدیده هم تسهیلاتی دارد و ما هم خواهان و پیگیری هر چه زودتر پرداخت کردن بدهی مردم توسط مسئولان موسسه هستیم؛ اما مسئولان می گویند چون املاک موسسه قیمت بالایی دارد زود نمی توان آنها را فروخت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن در روند پرداخت مطالبات مردم بکار خواهیم گرفت و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: پیگیر هستم تا در اجرای اقدامات پیش بینی شده کوتاهی و کندی صورت نگیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس همچنین تاکید کرد: کسانی که در این زمینه مسئولیتی داشتند، چه آنهایی که نظارت می کردند و چه آنهایی که مجوز می دادند هر فردی که کوتاهی کرده باشد که این موضوع به این مرحله رسیده باید مشخص و مجازات شود و ما این را از وزیر کشور در این دیدار خواستار شدیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
میزان به صورت قطره چکانی پول مردم را میدهد در ضمن از بهمن سود پول را نمی دهد.لطفا پیگیری کنید