نمایش «جنگ نسب‌ها می‌رسد» به کارگردانی بهرام سروری‌نژاد برای بار دوم در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه رفت.

بهرام سروری‌نژاد کارگردان «جنگ نسب‌ها می‌رسد» در پیرامون داستان این نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ماریو دات‌لر از کارگزاران برجسته فرانکفورت آلمان در جنگ‌ جهانی دچار ورشکستگی می‌شود و به دلیل اینکه همسر و شریکش آن را رها می‌کند تصمیم به خودکشی می‌گیرد که در این حین نامه‌ای به او می‌رسد و ... .

وی در رابطه با انتخاب نمایشنامه افزود: فضای این اثر با سلیقه و معیارهای من تطابق داشت برای همین انتخاب این نمایشنامه را بهترین گزینه دیدم.

سروری‌نژاد با ذکر اینکه این اثر در اسفند ماه سال گذشته در سالن استاد مشایخی به روی صحنه رفته بود گفت: من معتقد هستم که وقتی گروهی کاری را شروع می‌کند و تمام دقت و هزینه خود را برای این کار می‌گذارد، قطعا اجرا جوابگوی زحمات گروه نخواهد بود و باید چندین بار حتی در چند شهر مختلف اجرا شود.

وی در خصوص استقبال مردم نسبت به اجرای گذشته افزود: در اجرای قبلی شاهد استقبال خوبی بودیم و امیدوارم که این اجرا هم مانند گذشته استقبال با شکوهی داشته باشد تا در جاهای دیگر هم روی صحنه برود.

سروری‌نژاد در خاتمه گفت: خیلی دلم می‌خواهد کار جدیدی را شروع کنم اما به لحاظ معضل مالی و نابسامانی در زمان‌بندی سالن‌ها این کار بعید نیست و خواسته من از مسئولین حمایت آنها از کارگردانان در این عرصه است.

گفتنی‌ است؛ نمایش «جنگ نسب‌ها می‌رسد» نوشته علی معتضدی به کارگردانی بهرام‌ سروری‌نژاد 4 تا 23 مرداد هر شب ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

از عوامل این نمایش، طراح لباس: بهارک بهمنی‌آزاد،  طراح‌صحنه: وحید لاری، طراح گریم: سمیه فراهانی، عکاس: امیرحسین لولایی، طراح پوسته: حسن نساری، بازیگران: مریم رحیمی، محسن ظریفیان، سانیا رضانژاد، اتوسا راستی، شهریار حمزیان، سید علی معتضدی و بهرام سروری‌نژاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.