شهاب ملک‌پور کارگردان «مانشیکا» با تقدیم اثر خود به مسعود دلخواه، این نمایش را در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه روی صحنه می‌برد.

شهاب ملک‌پور کارگردان این اثر پیرامون «مانشیکا» و دلیل انتخاب این نمایش‌نامه در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به محدودیت زمان و انتخاب یک نمایشنامه با فضای عاشقانه و دارا بودن پرسوناژ کم و همچنین مد نظر بودن اجرای متد اکتینگ بهترین گزینه را برای این نمایش‌نامه دیدم.

وی در رابطه با روند داستان ادامه داد: موضوع داستان درباره دو نفر به نام‌های شایان و مانی است که اتفاقاتی باعث شده آن‌ها را به فکر جدایی برساند و این اثر اتفاقات، آسیب‌ها و بهانه‌ها را نشان می‌دهد.

ملک‌پور در خصوص انتخاب بازیگر ادامه داد: تیم کاری از بین بهترین دانشجوهای متد اکتینگ مسعود دلخواه که در تماشاخانه سه نقطه فارغ‌التحصیل شده‌اند، انتخاب شده است.

این کارگردان در رابطه با برگزیده شدن اجرا این نمایش در جشنواره تماشاخانه سه نقطه افزود: به دلیل برگزیده شدن این اثر در جشنواره‌ای که در سه نقطه برگزار شده بود این تماشاخانه تهیه‌کنندگی این اثر را برای اجرای عموم به عهده گرفته است.

وی درباره میزان استقبال مردم از این اثر افزود: با توجه به شناخت مردم از آثار شهرام ابوالقاسم نویسنده اثر و مسعود دلخواه قطعا اجرای باشکوه و استقبال خوبی خواهد داشت.

ملک‌پور در پایان گفت: تمام سعی ما بر این است تا «مانشیکا» را به بهترین شکل ممکن و متناسب با متن و ریتم نزدیک به خودش به اجرا دربیاوریم.

گفتنی است؛ نمایش«مانشیکا» از 4 مرداد‌ماه تا 4 شهریور‌ماه در سالن زنده یاد خسرو شکیبایی در تماشاخانه سه نقطه هر شب راس ساعت 19 روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار