خیران برای کمک به کودکان بی بضاعت فعال شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس موسسه خیریه بنیاد کودک آمل در جشن گلریزان خیران کمک به موسسه بنیادکودک این شهرستان آمل گفت: با مساعدت و مشارکت حمایت‌گر این موسسه مردم نهاد در همایش سال گذشته موفق به خرید 24 دستگاه لوازم خانگی برای مددجویان نیازمند بنیاد شده که هر یک از این لوازم به این خانواده‌ها اهدا شد.

افسانه اسدپور افزود: در دهه فجر 93 ساختمان موسسه با هزینه‌ای به 9 میلیارد ریال توسط مصطفی فیروزی احداث و به بهره‌برداری رسید که این خیر به منظور ایاب و ذهاب کارکنان موسسه به خرید یک دستگاه خودرو پراید اقدام کرد.

وی با اعلام اینکه بنیادکودک در فعالیت جاری خود موفق به جذب 100 مددجو شده است، گفت: این مددجویان به صورت پراکندگی از شهرهای چمستان، نور، محمودآباد، سرخ‌رود، فریدونکنار، بابل، بابلسر، آمل، سوادکوه و 5 نفر از گرگان بوده ست.

رئیس موسسه خیریه بنیاد کودک آمل با تاکید براینکه هم‌اکنون 52 مددجو تحت پوشش بنیاد فارغ، بهبود وضعیت، عدم همکاری با موسسه از بنیاد کودک خارج شده‌اند، یادآور شد: این افراد با توجه به شرایط اقتصادی و فقر فرهنگی از این موسسه خارج شدند.

اسدپور با بیان اینکه در سال گذشته سه دوره کلاس آموزشی مشاوره‌ای با کمک همیاران به این موسسه برگزار شد، افزود: در این مشاوره 40 مورد معرفی انفرادی به مشاوره، روان‌پزشک و مشاوره تحصیلی انجام شد.وی ادامه داد: در سال 93-94 این موسسه موفق به اهدای سبد غذایی به مبلغ 480 میلیون ریال با کمک شرکت‌های بزرگ موادغذایی و فراورده‌های لبنی شهرستان آمل به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بنیاد شد.

وی تعداد تحت تکفل این بنیاد را بیش از 340 نفر بیان کرد و گفت: هم‌اکنون در این موسسه دو کمیته جوان و آموزش به منظور یاری‌رساندن دانش‌آموزان بااستعداد با کمک اساتید برجسته تشکیل شده است تا به امور مشکلات تحصیلی و خانوادگی این مددجویان رسیدگی کنند.

مدیرعامل موسسه بنیادکودک آمل خاطرنشان کرد: تاکنون کل دریافتی به این موسسه از سوی همیاران و خیران7 میلیارد و 905 میلیون ریال بوده که صرف مقرری ماهیانه، درمان، خرید لوازم خانگی، ودیعه مسکن، تحصیلات دانشجویان و دانش‌‌آموزان شده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، خیران ، کودکان ، فعال ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.