علی پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون استان قم در رقابت‌های همگانی کشور که در اصفهان برگزار شد عملکرد بسیار خوبی داشت و بدمینتون بازان قمی در مسابقات منطقه‌ای همگانی کشور قهرمان شدند.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛علی پنجه باشی اظهار داشت: بدمینتون بازان قمی موفق شدند مدال‌های طلا، نقره و برنز این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: بدمینتون باز طلایی استان قم در این مسابقات کاظم افشاری بود که توانست بالاتر از سایر شرکت کنندگان قرار گیرد و با غلبه بر هم استانی خود در دیدار نهایی به مقام نخست مرحله اول این مسابقات برسد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اظهار داشت: محمدعلی ضیایی مقدم دیگر نماینده بدمینتون قم در این رقابت‌ها عنوان دوم را کسب کرد و محسن شهرستانی از قم به صورت مشترک با بدمینتون باز یزدی عنوان سوم را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: کاظم افشاری، علی دادستان، محمد ضیایی و محسن شهرستانی نفرات تیم بدمینتون استان قم در این رقابت‌ها بودند که توانستند عناوین برتر این مسابقات را آن خود کنند.

پنجه باشی افزود: تیم بدمینتون رده سنی نونهالان قم نیز به زودی عازم مسابقات قهرمانی نونهالان کشور می‌شود و امید زیادی به کسب عناوین برتر توسط این بدمینتون بازان قمی داریم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قم ، قهرمانی ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.