علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز گفت:بازی فردا با توجه به اولین بازی برای هردو تیم حساس می باشد و استقلال تیم خوبی است و با توجه اینکه تازه به لیگ برتر وارد شدند شناخت کاملی از آنها نداریم.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری گفت:تیم ما با توجه به مشکلات بوجود آمده برای مالکیت باشگاه ، زمان آماده سازی پیش از شروع فصل را ازدست داد و چند بازیکن اصلی از تیم ما جدا شدند ولی با این وجود توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم .
 
دایی در پاسخ به سوالی درباره محل تمرینات صبا گفت:به جز دو بازیکن جوان بقیه بازیکنان غیر بومی و ساکن تهران هستند و تصمیم بر این شده است که که محل تمرینات در تهران باشد ولی در هفته یک روزتیم در قم تمرین خواهد داشت.
 
سرمربی صبای قم حضور تماشاگران راسرمایه تیم ها دانست و تاکید کرد: هواداران همیشه مددکار تیم ها هستند و از تماشاگران قمی می خواهیم که با حضور خودشان در این فصل تیم را همراهی کنند.
 
وی بیان کرد: یک از محاسن خصوصی سازی این است که تیم ها باید به سمت بازیکن سازی برود و بازیکان جوان می توانند آینده تیم را تضمین کنند و باشگاه صبا نیز باید به این سمت حرکت کند.
 
خاطر نشان می شود سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در نشست خبری شرکت نکرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، علی دایی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.