علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال اهوازبا حضورش در هیأت فوتبال قم، قرارداد خود با باشگاه صبا را ثبت کرد.

درخشش امضا علی دایی پای قرارداد صبا قمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علی دایی سرمربی جدید تیم صبای قم در نشستی که پیش از رویارویی تیم صبا واستقلال اهواز برگزارشد گفت:صبا در مدت زمانی کمی بسته شده است و فرصت کافی برای تمرین و رسیدن به شرایط ایده آل نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که فرصت کافی برای تمرین نداشتیم ادامه داد:این تیم در مدت 3 روزبسته شد وحتی بعضی از بازیکنان قراردادخودرا با مبلغ کم تر از فصل گذشته تمدید کردند ولی باز هم روبه صعود هستیم.

علی دایی افزود:ما پیش به سوی موفقیت می رویم وهمه باید از صبا حمایت کنیم

وی عنوان کرد: شرایط صبا پیش از حضور مالک جدید مناسب نبود و اگر این مالک وجود نداشت صبایی در قم نمی‌ماند و به شهر دیگری هدیه می‌شد و به همین دلیل باید همه از صبا حمایت کنیم تا این تیم م موفق شود و نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم صبا قم در خصوص تمرینات این تیم  خاطرنشان کرد:تمرینات صبا هفته‌ای یک جلسه در قم برگزار می‌شود و حضوربازیکنان جوان در این تیم برگه برنده ما است.

دایی به ساکن بودن اکثرین بازیکنان صبا در تهران وکرج اشاره کرد وگفت:به همین علت مجبور هستیم بیشترتمرینات را در تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قم ، درخشش ، امضا ، علی دایی ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.