مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان استان اصفهان گفت: تامین برنامه های نرم افزاری و تولید محتوا از وظایف مجتمع دیجیتال است.

سید احسان اصلاحی، در حاشیه بازدید از خانه های فرهنگ دیجیتال کاشان و آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در استان اصفهان گفت: در هر استان یک مجتمع دیجیتالی با وظیفه هدایت،سیاست گذاری و پشتیبانی از خانه های فرهنگ دیجیتال در سطح استان فعالیت دارد.

وی،تامین برنامه های نرم افزاری و هدایت در خصوص در تولید محتوا را از دیگر وظایف مجتمع دیجیتال ذکرکرد و گفت: بحث آموزش رشته های مربوط به مباحث آی تی و فناوری اطلاعات در مراکز دیجیتال یکی از رسالت های اصلی مجتمع ها است.

به گفته وی، علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزش مجازی مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان استان اصفهان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه آموزش به آدرس www.amozeshtv.com مراجعه کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان استان اصفهان در ادامه از طراحی و اجرای پروژه آموزشی مجازی این مجتمع برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی مجازی از طریق اینترنت از فروردین ماه امسال آغاز شد.

اصلاحی با اشاره به آموزش رشته های فناوری اطلاعات و آی تی در این دوره افزود:افراد شرکت کننده در این دوره مهارتی پس از آزمون الکترونیکی دو مدرک معتبر فنی حرفه ای و مرکز کار آفرینی دانشگاه اصفهان را دریافت می کنند.

به گفته وی، مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان استان اصفهان، در نظر دارد یک دوره مجازی در بخش آموزش رشته های مدیریتی و هنر علاوه بر فناوری اطلاعات را یه صورت مجازی برگزار کند.

شایان ذکر است؛ حسام الدین تسلیمی، رابط مرکز رسانه های دیجیتال در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد،سید احسان اصلاحی، مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان اصفهان و سید علی اکبر محمدی، رابط شبکه ملی فرهنگ و کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان از خانه های فرهنگ دیجیتال کانون مسجد الزهرا(سلام الله علیها)،کانون شهید اردهال در ساختمان نهاد قرآن کریم فین بزرگ، کانون بقیة الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهر قمصر و خانه فرهنگ دیجیتال کاشان کانون 22 بهمن شهرک 22 بهمن بازدید و مشکلات و درخواست های مسوولان این خانه ها را بحث و بررسی کردند.




انتهای پیام/ ا

برچسب ها: تامین ، نرم ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.