شهردار ارومیه گفت: با توجه به عدم گنجایش، توسعه آرامستان ارومیه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمد حضرت‌پور از ارومیه از توسعه آرمستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عدم وجود ظرفیت در آرامستان ارومیه که باغ رضوان نامگذاری شده است، باید نسبت به توسعه و گسترش این مکان اقدام شود.

وی بر همکاری هر چه بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: این موضوع از سال 86 توسط شهرداری ارومیه ابلاغ شده بود ولی امسال باید به طور جدی موضوع توسعه باغ رضوان ارومیه مورد پیگیری قرار گیرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه نزدیک‌ترین محل به باغ رضوان ارومیه زمین‌های روستای قره‌حسنلو است، تصریح کرد: باید نسبت به آزادسازی مناطق اطراف باغ رضوان از طرف خروجی شهر اقدام شود.

وی با بیان اینکه در این راستا شاهد برخی سلیقه‌ای متفاوت در مسئولان ذی‌ربط هستیم، اعلام کرد: در سایر شهرهای استان شاهد دو طبقه شدن قبرها هستیم ولی در مرکز استان آذربایجان غربی به این موضوع کم توجهی شده است.

حضرت‌پور با بیان اینکه در ارومیه نیز طی سال‌های گذشته به این موضوع پرداخته شد و به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: برای دوطبقه کردن قبرها باید اقدام اساسی صورت گیرد چرا که این امر از توسعه بی‌رویه قبرستان ارومیه جلوگیری خواهد کرد.

وی از آزادسازی 200 هکتار از اراضی اطراف قبرستان ارومیه خبر داد و گفت: همچنان نیازمند آزادسازی بخش دیگری از اراضی اطراف باغ رضوان ارومیه هستیم چرا که تا پایان امسال ظرفیتی برای خاکسپاری در قبرستان ارومیه وجود نخواهد داشت.

.انتهای پیام/گ

برچسب ها: ارومیه ، شهردار ، توسعه ، زمین ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.