از طرف کاربران صورت گرفت؛
از طرف کاربران صورت گرفت؛
به گزارش خبرنگار اخبار
داغ گروه
فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فرنقی زاد در گفتگویی اظهار داشت: در ۱۵ ماهه اخیر، میزان شکایات مردمی به سامانه ۱۹۵ حدود ۸۵۰ هزار شکایت بوده که اغلب آن به وضعیت کیفیت سرویس های ارتباطی مربوط می شود.
وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۳ بالغ بر ۶۳۰ هزار شکایت در سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به ثبت رسیده است، گفت: در ۳ ماهه اول امسال نیز ۲۲۰ هزار تماس در این مرکز پاسخگویی به شکایات ثبت شده است که مربوط به مطالبات مردم از وضعیت دسترسی به اینترنت و موبایل است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: از میان شکایات دریافتی سامانه ۱۹۵، بالغ بر ۴۵.۵ درصد شکایات از سوی مشترکان مربوط به کیفیت نامناسب اینترنت و عدم ارائه سرویس مطابق با قرارداد شرکت مخابرات ایران بوده است. این مشترکان از وضعیت حجم اینترنتی که از مخابرات دریافت کرده اند و نیز سرعت آن شکایت داشته اند.
وی با تاکید براینکه در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز آخرین رتبه ارائه خدمات ADSL مربوط به مخابرات است، گفت: در این تعداد شکایات از مخابرات، بخشی نیز مربوط به اختلالات تلفن همراه و سرویس نامطلوب اپراتور اول بوده است.
فرنقی زاد با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد شکایات که در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسیده است مربوط به سرویس های ارتباطی و رادیویی سایر اپراتورها است، ادامه داد: حدود ۲۵ درصد این شکایات مربوط به کیفیت نامناسب سرویس های اینترنتی شرکتهای PAP و اختلال اینترنت است.
وی افزود: همچنین بیش از ۲۵ درصد شکایات نیز مربوط به عدم پوشش دهی مناسب شبکه اپراتورهای ایرانسل و رایتل بوده که مشترکان از وضعیت سرویس دهی این اپراتورها گلایه داشته اند.
طبق آمارهای ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات، روزانه به صورت میانگین حدود یکهزار تا ۱۲۰۰ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۹۵ اعلام می شود که اغلب این موارد با اطلاع رسانی به مخاطب برطرف شده و چیزی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد شکایت به ثبت می رسد. گفته شده است که بیشتر این موارد شکایاتی است که در حوزه اینترنت، تلفن همراه و اختلالات موجود اعلام می شود و میانگین پاسخگویی به آن ۱۴ روز خواهد بود.
مشتركان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به سايت www.۱۹۵.ir يا تماس با تلفن گويای ۱۹۵ يا شماره پيامک ۶۰۰۱۹۵ و يا آدرس ايميل ، شكايت، انتقاد و پيشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده در اين حوزه گزارش دهند.
منبع: مهر
انتهای پیام/
ونکور بدهند در گرما وسرما به شهر رفتند روستای ابچور
بعد موقع دانلودسرعت از 32 کیلوبیت بالاتر نمیره
ولی نسبت به قیمتش خوبه با ماهی پونزده تومن هیچ جا دانلود نا محدود نمیده
همچنین دانلود شبانه رو که نامحدود بود محدود کردن و پس از مقداری دانلود حجم باقیمانده مورد استفاده قرار میگیره.
همچنین فرقی بین سرعت 128 با 256 یا با 512 نداره
یعنی سرعتشو محدود کردن.
من سرعت 256 خریدم ولی هنگام دانلود با سرعت 50 کیلو بایت دانلود میکنه که این خیلی خیلی ضعیفه.
از ساعت 12 شب دسترسی به سایتهای خارج از کشور یا به کل قطع میشه یا به سرعتش بشدت میاد پایین (درحد قطع)