عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تاکید کرد که از مشکلی با آبی‌ها ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته‌ می‌شود که جاسم کرار به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته با مسئولان آبی‌پوش به تفاهم برسد و از همین رو در تمرین روز گذشته تیم شرکت نکرده است و در مورد این مساله از بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال پیگیری‌های لازم صورت گرفت تا در خصوص این مساله توضیحاتی را ارائه کند.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره غیبت کرار در تمرین تیم گفت: کرار روز گذشته برای رسیدگی به کارهای خود مشکل داشت و از همین رو نتوانست در تمرینات تیم شرکت کند و این بازیکن با اجازه سرمربی تیم این کار را انجام و به همین دلیل مشکل خاصی  در این زمینه وجود ندارد و کرار از امروز تمرینات خود را دنبال خواهد کرد.

 وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال افزود: به طور کلی نقل و انتقالات باشگاه استقلال به پایان رسیده است اما هر زمان که کادر فنی صلاح ببیند به طور حتم بازیکن دیگری را نیز جذب تیم خواهیم کرد در حال حاضر یک جای خالی در بزرگسالان داریم و در رده زیر 23 سال نیز می‌توانیم سه بازیکن جذب کنیم.

 امیری درباره وضعیت آی تی سی پروپچیچ گفت: بعد از ثبت قرار داد این بازیکن، اقدامات لازم برای دریافت آی تی سی پروپچیچ را انجام داده ایم و فکر می‌کنم که طی دو سه روز آینده این مساله حل شود.

بهرام امیری در خصوص اینکه بهروان گفته پروپچیچ باید بازیکن آزاد باشد در غیر این صورت نمی‌تواند به استقلال بپیوندد گفت: به طور کلی ما هم از اینکه مسئولان سازمان لیگ خواستار استعلام درباره وضعیت پروپچیچ از فیفا هستند خوشحالیم و راضی نیستیم مشکلی برای فوتبالمان بوجود بیاوریم و بهتر است بدانید که باشگاه استقلال دنبال دردسر نیست و تمامی صحبتهای ارائه شده از سوی بهران صحیح و منطقی نیست.

وی افزود: مدارک لازم برای اینکه نشان دهد پروپچیچ بازیکن آزاد محسوب می‌شود موجود است و ما خارج از چارچوب حرکت نخواهیم کرد.

امیری توضیح داد: تمام امور باشگاه قانونی است و طبق چارچوب پیش می‌رود و یا هیچ توقع غیرارادی ندارم و مطمئن هستیم که تمام کارهایمان اصولی و قانونی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار