جشنواره فیلم‌های کودک پیرو مذاکرات و تغییرات اخیر در اصفهان به صورت دو سالانه از مهر ماه 95 برگزار خواهد شد.

علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حاشیه افتتاحیهِ‌ی سینمای شهرستان رودبار که با حضور من و علیرضا شجاع نوری، استاندار، معاون سیاسی اجتماعی مدیر کل ارشاد همدان و ناصرباکیده رئیس امور جشنواره‌های بنیاد فارابی برگزار شد، در خصوص جزییات برگزاری المپیاد فیلم‌سازی و جشنواره کودک گفت: طبق سخنرانی ایوبی در افتتاحیهِ‌ی سینمای شهرستان رودبار با تعامل سازنده میان سازمان سینمایی کشور و استانداری همدان مرکز این استان با عنوان «همدان، شهر نوجوان» نامگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: با برگزاری نخستین دوره از المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سال جاری و داوری آثار سینمایی ویژه این گروه سنی در سطوح ملی و بین‌المللی مهر ماه امسال شاهد برگزاری جشنواره مستقل فیلمهای نوجوانان با دبیری علیرضا شجاع نوری در همدان خواهیم بود.

تابش تصریح کرد: پیرو سیاست‌های شورای راهبری سیاست‌گذاری سینمای کودک و نوجوان مبنی بر تفکیک سینمای نوجوان از سینمای کودک این جشنواره بعد از این به صورت دو سالانه در مهر ماه هر سال برگزار خواهد شد.

مدیر بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد: جشنواره فیلم‌های کودک نیز پیرو مذاکرات و تغییرات اخیر در اصفهان به صورت دو سالانه از مهر ماه 95 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار