معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی گفت: در طول سال جاري 7 میلیون نسخه کتاب و محصول فرهنگی توسط مديريت توليدات فرهنگي آستان قدس رضوي توليد خواهد شد.

انتشار 7 میلیون نسخه کتاب توسط آستان قدس رضوی در سال 94به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال حسيني، معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی گفت: 250 عنوان کتاب و محصول فرهنگی به شمارگان 7 میلیون نسخه طی سال جاري به سفارش ادارات مختلف آستان قدس رضوی تولید می‌شود که پس از انتشار در اختیار مجموعه هاي مختلف  قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، سی دی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های اداره تولیدات فرهنگی است.

حسيني بیان کرد: تلاش داریم تا در تولید کتاب و محصولات فرهنگی به نیاز مخاطب توجه جدی داشته باشیم که بخشی از طریق نیازسنجی و بخش دیگر آن با مشورت نخبگان حاصل می‌شود.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی یکی از فراگیرترین برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی است، ابراز کرد: به‌ منظور انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم مردم با سیره زندگی ائمه ‌اطهار(ع) در سال 55 مسابقه فرهنگی ویژه بزرگسالان و کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران در گروه‌های سنی و تحصیلی مختلف نیاز است تا به ابعاد مختلف زندگی معصومین(ع) و مسائل روز جامعه در اوقات فراغت پرداخته شود که از رویکردهای مهم برگزاری این مسابقات فرهنگی استفاده از منابع دست اول دینی، انتقال مباحث دینی در کنار آموزش و شناخت خرافات و پاسخگويي به شبهات است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار