افراش در خصوص مسابقات کشوری تفسیری نورالهدی و مسابقه تلاوت گفت: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات از 25 خرداد تا 31‌تیر بود که تا 15 مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

ثبت‌نام مسابقات نور‌الهدی و تلاوت تمدید نخواهد شدیوسف افراش معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات قرآنی این سازمان اظهار داشت: ثبت‌نام نور‌المهدی و تلاوت با جوایز ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه سفر به عتبات و جوایز نقدی یک میلیون تومانی از طریق سامانه اینترنتی www.telavat.ir  برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در این دو مسابقه از 25 خرداد تا 31 تیر بود که تا 15 مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن افزود: مسابقات نورالهدی یکی از بزرگترین مسابقات تفسیری کشور با استفاده از کتاب تفسیر نمونه است که سال‌های گذشته حدود 15 هزار‌نفر برگزار شد.

وی در خصوص مسابقه تلاوت بیان کرد: این مسابقه به بحث قرائت با توجه به مفاهیم و حفظ می‌پردازد به طوریکه قطعاتی از قبل در اختیار قاریان قرار می‌گیرد که در روز مسابقه باید از حفظ قرائت خود را ارائه و به پرسش‌های داوران در خصوص معنی آیات پاسخ دهند.

افراش در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه تلاوت علاوه بر مورد فوق که برای قاریان برگزار می‌شود در رشته‌های حفظ 15 جزء و حفظ کل برای حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار