نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کارآمدی راستی آزمایی از توافقنامه هسته ای ایران اظهار نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، بنیامین نتانیاهو،  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ویدئویی سران سازمان های مهم یهودی آمریکا، به توضیح دو مسیر دستیابی ایران به سلاح هسته ای با استفاده از توافقنامه هسته ای پرداخت.
نتانیاهو مدعی شد: حساب کردن روی اطلاعات برای اطمینان یافتن از پایبندی ایران به توافق کار خطرناکی است.
وی همچنین مدعی شد که راستی آزمایی ها نیز نمی توانند پایبندی ایران به برجام را مشخص کنند.
نتانیاهو درباره مهلت بیست و چهار روزه قبل از بازرسی ها از سایت های مشکوک در ایران مدعی شد: این امر مستلزم آن است که اطلاعات مربوط به سایت های مشکوک در اختیار ایران قرار گیرد.
وی در ادامه مدعی شد این فرصت بیست و چهار روزه را به مثابه آن دانست که پلیس به مالک یک لابراتوار تولید مواد مخدر از قبل اطلاع بدهد که می خواهد به آن مکان برود!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق هسته ای باعث بیشتر شدن تروریسم خواهد شد و توافق هسته ای ایران باعث مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد که این یک کابوس است.
مخاطرات توافقنامه هسته ای این است که این توافقنامه باعث می شود ایران پول داشته باشد و اقدام به تامین مالی تهاجم خود در منطقه و ترورسیم در دنیا بکند. در نیتجه توافق، تروریسم بیشتر خواهد شد و مردم بیشتری کشته خواهند شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: برخی می گویند بر اثر توافق پول زیادی در ایران صرف تروریسم نخواهد شد، اگر این گفته درست هم باشد و فقط ده درصد پول به تروریسم اختصاص یابد باز هم پول زیادی است. ایران در توافق هسته ای به دنبال حفظ توانایی تولید تسلیحات هسته ای و برداشته شدن تحریم ها علیه این کشور بود، درحالیکه قرار بود مذاکرات به ایران انتخاب بین تحریم و تسلیحات هسته ای را بدهد اما دیدیم که هر دو به ایران داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دور اندیش
۱۰:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
بعضی ها نمی خواهند واقعیت را قبول کنند که ایران با ایدولوژی خود نقطه مقابل اسراییل و استکبار است
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۰:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
من فکر میکنم این نتانیاهو هر شب کابوس ایرانو میبینه.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۰:۰۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
من فکر میکنم این نتانیاهو هر شب کابوس ایرانو میبینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
تو راست میگی .....!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
نتانیا هو یک جنایتکار است و باید به خاطر کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه محاکمه و مجازات شود . این مرد نخست وزیر حکومتی جعلی و تحمیلی به منطقه است که تعداد 400 بمب اتمی حاضر به کار در اختیار دارد ! آن وقت چگونه می تواند در باره برنامه راستی آزمائی فعالیت های هست های صلح آمیز ایران اسلامی اظهار نظر کند !!!!!!!؟
آخرین اخبار