دومین گروه از وزنه برداران نخبه ایران در رده سنی جوانان برای سنجش آمادگی و رکوردگیری به کمپ تیم های ملی وزنه برداری در مجموعه ورزشی آزادی تهران دعوت شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان ایران پس از رکوردگیری از گروه نخست (B) که قرار است عصر روز پنجشنبه 15 مرداد در کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار شود، ضمن محک جدی وزنه برداران این گروه و گزینش چهره های، از ابتدای هفته آینده با دعوت از دومین گروه از وزنه برداران این رده سنی که از رکوردهای ورودی بالاتری نسبت به گروه نخست برخوردار هستند اردوی یک هفته ای دیگری را تشکیل خواهد داد.

انوشیروانی با دعوت از 22 وزنه بردار جوان دیگر به کمپ وزنه برداری آزادی از شنبه هفته آینده 17 مردادماه 94 تمرینات تخصصی خود را با وزنه برداران حاضر در این گروه از سر می گیرد تا درنهایت با ترکیبی از بهترین های هر دو گروه (A وB ) شرایطی ایده ال را برای برپایی یک مرحله اردویی دیگر که قرار است با حضور منتخبان این دو گروه در یکی از شهرهای کشور که بزودی پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد، ایجاد کند.

در دسته 77 کیلوگرم نیز عباس زندی وزنه برداری همدانی که با رکورد مجموع 310 کیلوگرم بهترین عملکرد را در بین وزنه برداران این دسته داشته است به این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.