دبیر علمی کنگره‌ بین‌المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی گفت: روش‌های تشخیصی و درمانی کشور در حوزه قلب و عروق رو به رشد است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر منوچهر رادپورمهمترین دستاورد این کنگره را مراقبت بهتر از بیماران توسط پزشک دانست وافزود: این کنگره بین‌المللی دارای اهداف گسترده ای همچون آشنایی با تازه‌ترین روش‌های پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی است و هم‌چنین گفت‌وگوی صمیمانه با پزشکان و متخصصان خارجی را دنبال می‌کند.

وی توانمندی پزشکان کشور در زمینه تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی را در سطح بالایی ارزیابی کرد و گفت: مهم‌ترین دستاوردی که این کنگره‌ بین‌المللی می‌تواند حاصل کند، ارتقای توانمندی مخاطبان و شرکت‌کنندگان در تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی است که منفعت همه‌جانبه دارد و در نتیجه برای عموم مردم نیز مفید خواهد بود.

دبیر علمی کنگره‌ بین‌المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی از برگزاری این کنگره‌های علمی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی ابراز خرسندی کرد و افزود: به لطف خداوند و به دلیل برگزاری کنگره‌های این‌ چنینی که تبادل اطلاعات پزشکان را حاصل می‌کند، نوین‌ترین روش‌های تشخیصی و درمانی در ایران هم‌پای کشورهای غربی رو به رشد است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.