برای کسب امتیاز بیشتر و تشویق تیم های باشگاهی تیم ملی بانوان، رکابزنان مرداد ماه عازم کاپ آسیایی کره جنوبی می شوند.

ناهید ایروانی نایب رئیس بانوان دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سه رکابزن از تیم ملی پیست و جاده برای حضور در کاپ آسیایی کره 14 آگوست ( 23 مرداد ماه) تا 17 آگوست به کره جنوبی اعزام می شوند.
 
وی افزود: ریحانه خاتونی که هم اکنون در کمپ uci مشغول تمرین هستند 22 مرداد از کره جنوبی در محل مسابقات حضور خواهند یافت و فرشته چلانی از تبریز برای حضور در این کاپ می‌رود و پس از چند روز تمرین مسابقات آغاز می شود.
 
ایروانی در خصوص اهدافشان برای حضور در کاپ‌های آسیایی تصریح کرد: هدف ما برای حضور در این کاپ‌ها رقابت در سطح باشگاه ها و افزایش تیم‌های باشگاهی است که هم اکنون این بانوان رکابزن از طریق حامی مالی و تیم باشگاه سورن به کاپ آسیایی کره می روند.
 
وی بیان داشت: امید دارم که شاهد رشد بقیه ورزشکاران باشیم و در رقابت ها امتیازات خوبی کسب کنند.
 
نایب رئیس بانوان دوچرخه سواری در خصوص روادید ورزشکاران تاکید کرد: شورای برون مرزی اعزام بانوان رکابزن کشور را تایید کرده و مشکلی در خصوص روادید نداشتیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در این کاپ‌ها کسب امتیازات بیشتر و مقام آوری در اولویت است و به این صورت 4 کاپ آینده را شرکت و امید دارم که شاهد و نتایج درخشان آنها باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار