تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل راه‌آهن با دو گل به برتری رسید.

راه آهن 0 سایپا 0به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های راهآهن و سایپا در قالب هفته دوم لیگ برتر مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.


استادیوم : شهر قدس
داوران: حمید حاج ملک- حمید غمزه- علی اکبر نوری

اخطار: روزبه شاه علیدوست دقیقه 68 از سایپا

راه آهن تهران:
 ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی، سیدامین منوچهری ، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، سیداحمد مهدی زاده، سیامک کوهنورد ، میلاد محمدی و مهدی جعفرپور
سرمربی: فرهاد کاظمی

سایپای کرج:
 حامد فلاح زاده، محمد اسماعیل بیگی، روزبه شاهعلی دوست، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، غلامرضا رضایی، هادی شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری، سجاد مشکل پور و مسعود ابراهیم زاده
سرمربی: مجید جلالی

0 – 1 (سایپا): حرکت طولی غلامرضا رضایی و پاس رو به بیرون وی به میلاد میداوودی رسید تا او با ضربه ای بغل پا دروازه راه آهنی ها را باز کند. این گل در دقیقه 58 به ثمر رسید.
0 – 2 (سایپا) : کرنر ارسال سایپایی ها از جناح چپ با ضربه سر محکم جواد نکونام که بیرون از محوطه شش قدم و بالاتر از بازیکنان راه آهن به توپ ضربه زد، گل دوم سایپایی ها را برای این تیم به ارمغان آورد. این گل در دقیقه 70 به ثمر رسید.


دقیقه 20 – امین منوچهری در محوطه شش قدم سایپایی ها در حالی که می توانست ارسال خطرناک بازیکنانش را با ضربه سر به گل اول این تیم تبدیل کند، این موقعیت مناسب را از دست داد.
دقیقه 25 – مهدی ترابی می توانست با ضربه ای دروازه راه آهنی ها را باز کند اما وی این توپ را از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.

دقیقه 85 – ضربه محکم و روپای مهرداد محمدی از درون محوطه جریمه سایپایی ها تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد.



جلالی: حریف را کنترل کردیم

مجید جلالی سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن گفت: یکی دو دلیل باعث موفقیت ما شد. تغییراتی را در تیم دادیم تا حریف را کنترل کنیم. در نیمه دوم بهتر و مسلط‌تر بازی کردیم. به همین دلیل خیلی خوشحالم.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های راه‌آهن را در فصل قبل آنالیز کرده است، اظهار داشت: ما نقاط ضعف این تیم را پیدا کردیم. از طرفی بدنسازی و تمرینات ما در زمان خوبی آغاز شد البته فکر می‌کنم راه‌آهن هم تیم خوبی است و می‌تواند در ادامه لیگ راه خود را پیدا کند.

جلالی درباره حضور سایپا در تهران عنوان کرد: قبلا مسافتی که برای مسابقه بین هتل و استادیوم طی می‌کردیم یک ساعت وقت می‌گذاشتیم و این آزاردهنده بود اما حالا زمان رسیدن از هتل به محل مسابقه 10 دقیقه است که این مثبت‌ترین نقطه انتقال سایپا به تهران است.


کاظمی: بازیکنی که راهبرود تعویض می شود

فرهاد کاظمی پس از شکست راه آهن برابر سایپا گفت: با توجه به شرایطی که ما داشتیم می‌توانم بگویم عدم تاکتیک‌پذیری بازیکنان باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم. در تیم حریف بازیکنی مثل جواد نکونام بازی را تغیر داد و با ورودش یک گل زد و پاس گل داد.وی ادامه داد: ما در آستانه بازی‌ها به لیگ برتر برگشتیم و نتوانستیم در بحث‌های تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.کاظمی در مورد قضاوت داور اظهار داشت: داور در این بازی خوب کار کرد. فکر می‌کنم می‌توانیم بازنده نباشیم بازی دست ما بود اما هنر استفاده از  موقعیت‌ها با سایپایی‌ها بود.

وی درخصوص تعویض منوچهری با علیرضا محمد گفت: بازیکنی که در زمین راه می رود باید تعویض شود. حالا چه منوچهری باشد و چه بهترین بازیکن دنیا. این تصمیم سرمربی است و می تواند هر نوع تعویضی را انجام دهد.کاظمی در باره عملکرد شاگردانش گفت: در اکثر دقایق بازی خوب نبودیم اما در سی دقیقه پایانی بهتر عمل کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار