مربی اسبق تراکتورسازی گفت: با توجه به دربی سال گذشته این دربی برای تراکتور از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،ن در خصوص دربی تبریز اظهار کرد: دربی تبریز همانند تمام دربی‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و این حساسیت باعث شده تا ما شاهد یک دیدار خوب و هیجانی باشیم. 
 
وی در ادامه افزود: این دربی سال گذشته به اوج حساسیت خود رسید و با مساوی که بدست آمد عملا شانس قهرمانی از تراکتورسازی گرفته شد بدون شک امسال دربی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و شاید این دیدار یک دیدار انتقامی برای تراکتور باشد. 
 
محمودی اضافه کرد: بازیکنان کنونی گسترش از قدیمی‌های تراکتورسازی بوده‌اند بنابراین  شناخت کافی از همدیگر دارند و بازی حساسی را شاهد خواهیم بود. 
 
مربی اسبق تراکتورسازی با تشریح این تیم عنوان کرد: تراکتورسازی امسال 16 بازیکن موثر خود را از دست داده است و 11 بازیکن جدید را به خدمت گرفته که تغییر و تحولات این تیم بسیار فراوان بوده است. 
 
وی اظهارکرد: برای تبریزی‌ها فرقی نمی‌کند که چه تیمی برنده شود اما از سال گذشته به بعد حساسیت این بازی نیز افزایش یافت. 
 
محمودی گفت: تبریزی‌ها از هر چهار تیم حمایت می کنند اما با توجه به اینکه تراکتورسازی تماشاگر بیشتری دارد مین مورد باعث حساسیت این دیدار شده است. 
 
مربی سابق تراکتورسازی درباره پیش بینی اش از دربی تبریز تصریح کرد: من دوست دارم که تراکتورسازی برنده این دیدار شود، البته نباید غافل شد گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنان موثر فراوانی دارد اما فکر می کنم نتیجه مساوی می شود. 
 
وی در پایان یادآور شد: بازی سختی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود امیدوارم این دیدار تماشاگر پسند باشند اما در کل احتمال نتیجه مساوی دور از ذهن نیست. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار