روز اول از هفته دوم رقابت های لیگ برتر با انجام چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،روز اول از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 4 مسابقه به پایان رسید.

پدیده 1 فولاد خوزستان 1

استادیوم :ثامن مشهد

داوران: سیدمهدی سیدعلی- هادی طوسی- حسن انتظاری

پدیده مشهد:

 مجتبی روشنگر،رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، حسن جعفری، میثم نقی زاده، کریم احمدی، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری و یونس شاکری

سرمربی: رضا مهاجری

فولاد خوزستان:

 علیرضا سلیمی، مهدی دغاغله، مساریچ، بهمن کامل ، حسین ابراهیمی ، ساسان انصاری ،اسماعیل شریفات ، ماتیاس جاگو ، مهدی بدرلو ، یوسف وکیا و امید خالدی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

اخطار:

10- مهدی خیری (پدیده)
86- حسین ابراهیمی (فولاد)

گل:

روی ضربه ارسالی کرنر مرادمند مدافع جدید پدیده با ضربه سر در میان سردرگمی مدافعان فولاد دروازه این تیم را باز کرد.

بازیکنان فولاد از جناح راست نفوذ کردند که شوت بازیکنان این تیم با دیوار دفاعی پدیده برخورد کرد و در برگشت توپ جلوی پای ابراهیمی افتاد که او با استفاده از این موقعیت دروازه را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

دقایق حساس
دقیقه 18:شوت محکم مهدی خیری دروازه فولاد را تهدید کرد.
دقیقه 49:روشنگر شوت سنگین شریفات را به کرنر فرستاد.
دقیقه 52: شوت محسن یوسفی با فاصله کمی از بالای دروازه به شکل خطرناکی اوت شد.
دقیقه 68: مجتبی روشنگر باز هم فولاد را ناکام گذاشت و شوت ابراهیمی را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 73:مالکی پا به توپ نفوذ کرد اما مرادمند مدافع پدیده به سختی و با نوک پا توپ را به کرنر فرستاد.
.................................................
راه آهن 0 سایپا 2

استادیوم :
 شهر قدس
داوران: حمید حاج ملک- حمید غمزه- علی اکبر نوری
اخطار: روزبه شاه علیدوست دقیقه 68 از سایپا
راه آهن تهران:
 ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی، سیدامین منوچهری ، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، سیداحمد مهدی زاده، سیامک کوهنورد ، میلاد محمدی و مهدی جعفرپور
سرمربی: فرهاد کاظمی
سایپای کرج:
 حامد فلاح زاده، محمد اسماعیل بیگی، روزبه شاهعلی دوست، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، غلامرضا رضایی، هادی شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری، سجاد مشکل پور و مسعود ابراهیم زاده
سرمربی: مجید جلالی

گل:
0 – 1 (سایپا): حرکت طولی غلامرضا رضایی و پاس رو به بیرون وی به میلاد میداوودی رسید تا او با ضربه ای بغل پا دروازه راه آهنی ها را باز کند. این گل در دقیقه 58 به ثمر رسید.
0 – 2 (سایپا) : کرنر ارسال سایپایی ها از جناح چپ با ضربه سر محکم جواد نکونام که بیرون از محوطه شش قدم و بالاتر از بازیکنان راه آهن به توپ ضربه زد، گل دوم سایپایی ها را برای این تیم به ارمغان آورد. این گل در دقیقه 70 به ثمر رسید.

دقایق حساس:
دقیقه 20 – امین منوچهری در محوطه شش قدم سایپایی ها در حالی که می توانست ارسال خطرناک بازیکنانش را با ضربه سر به گل اول این تیم تبدیل کند، این موقعیت مناسب را از دست داد.
دقیقه 25 – مهدی ترابی می توانست با ضربه ای دروازه راه آهنی ها را باز کند اما وی این توپ را از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.

دقیقه 85 – ضربه محکم و روپای مهرداد محمدی از درون محوطه جریمه سایپایی ها تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد.
.................................................
استقلال خوزستان 2– پرسپولیس 1


استادیوم
:
 غدیر اهواز

داورانمحسن ترکی، حسین طالقانی و یعقوب سخندان

اخطار : بابک حاتمی(15)، مهدی طارمی(66) پرسپولیس - ادواردو سوارز (31)، پیمان شیرزادی(44)  استقلال خوزستان
اخراج : هادی نوروزی(67)

استقلال خوزستان: 

فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زخیوی، سعید بیت سعید، ادواردو، روح الله سیف اللهی و جلال عبدی

سرمربی: عبدالله ویسی

پرسپولیس:

 ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و هادی نوروزی

سرمربی
برانکو ایوانکوویچ

گل:
شروع مجدد فوق العاده دروازه بان استقلال خوزستان برای مهاجم سرعتی تیم شان، با اشتباه ایمان صادقی همراه بود تا بیک سعید در دهانه دروازه خالی دروازه پرسپولیس را باز کند و عبدالله ویسی از برانکو پیش بیفتد.
یک ضربه مهارنشدنی از بیت سعید کافی بود تا ایمان صادقی و مدافعان پرسپولیس بار دیگر تسلیم شوند و گل دوم را دریافت کنند. مهاجم جوان استقلال خوزستان در ادامه درخشش خود در این بازی از پشت محوطه جریمه با ضربه ای دیدنی طاق دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با جا گذاشتن مدافعان این تیم، ضربه اش را از زاویه بسته زد که با اشتباه خسوس وارد دروازه شد.
 
دقایق حساس:
 دقیقه 5: روی خطای بازیکنان استقلال روی طارمی، هادی نوروزی از سمت راست توپ را فرستاد که ضربه طارمی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 15: مهاجم استقلال خوزستان در آستانه ورود به محوطه جریمه پرسپولیس توسط حاتمی سرنگون شد و ترکی با اعلام خطا یک کارت زرد هم به حاتمی داد و در ادامه این ضربه ایستگاهی را سیف اللهی با اختلاف زیاد به بیرون زد.
دقیقه 30: حرکت مهاجمان استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه و در نهایت ضربه بیت سعید به راحتی در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.دقیقه 45: روی خطای شیرزادی روی احمدزاده، این بازیکن پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه فنی اش را با اختلاف ناچیزی از دروازه استقلال خوزستان به بیرون زد.
دقیقه 45+1: حسن بیک سعید از جناح راست پرسپولیس صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن رامین رضاییان، ضربه اش را از کنج محوطه جریمه نواخت که با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه رضا خالقی فر از فاصله 30 متری با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان با یک گل از استقلال خوزستان عقب بماند.
دقیقه 57: اشتباه مدافعان پرسپولیس نزدیک بود گل دوم را برای استقلال به همراه داشته باشد که اینبار ایمان صادقی به زیبایی شوت سلیمی را دفع کرد تا نتیجه یک بر صفر باقی بماند.
دقیقه 60: ارسال رامین رضاییان که به مدافع استقلال خوزستان برخورد کرده بود در کنج دروازه توسط خسوس دفع شد و به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 63: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای استقلال خوزستان را خنیفی فر از راه دور به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که ایمان صادقی به زحمت این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 67: محسن ترکی خطای هادی نوروزی روی خنیفر را با کارت قرمز جریمه کرد تا کاپیتان سرخپوشان بازی را ترک کند و تیمش 10 نفره بازی را ادامه دهد.
دقیقه 74: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان عزم دروازه کرد که خسوس زودتر از مهاجم پرسپولیس توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 89: استقلالی ها که بعد از گل، عقب نشینی کرده بودند این فرصت را به پرسپولیس دادند تا با نفرات بیشتری روی دروازه آنها حمله کنند. مهدی طارمی در شش قدم این فرصت را داشت تا گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه کند که ضربه اش با عبور از خط دروازه با دفع مدافع آبی پوشان دفع شد.

حاشیه:
قطع بازی استقلال و پرسپولیس به دلیل گرما در دقیقه 30.
دقیقه 75 بار دیگر و این بار در نیمه دوم، محسن ترکی بازی را با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قطع کرد تا بازیکنان 3 دقیقه فرصت داشته باشند استراحت کنند.

.................................................
نفت 1 – صبا 1
استادیوم: تختی تهران 
داوران: البرز حاجی پور- سجاد طوری- رضا قیم
اخطار:محمد اوسانی(45) از صبا-حامد لک (56) از صبا
نفت تهران:
علیرضا بیرانوند ، دوجسوس سانتوز ، سیدجلال حسینی ، علیرضا عزت کرامت ، مهدی مومنی ، آرش رضاوند ، وحید امیری ، وحید حمدی نژاد ، سعید لطفی ، ایمان مبعلی و امیرارسلان مطهری
سرمربی: علیرضا منصوریانصای قم: 
حامد لک، مسعود حق جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی
گل:
ضربه ایستگاهی از جلال علی محمدی از سمت چپ محوطه جریمه نفت به زیرطاق دروازه بیرانوند برخورد کرد و گل اول را برای صبا رقم زد.
دقیقه 81: تعویض منصوریان جواب داد. بر خلاف دفعات قبل که مبعلی ضربات ایستگاهی را میزد این بار عباس بوعذار پشت توپ قرار گرفت و از فاصله 35 متری دروازه صبا را که توسط لک رها شده بود را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 15: وحید امیری بهترین فرصت را داشت از شش قدم دروازه صبا را باز کند اما پاس به بیرون اشتباه او باعث شد موقعیت نفتی ها از دست برود .
دقیقه 21: مطهری از سانتر مبعلی به مقابل دروازه صبا استفاده نکرد و شوت او با فاصله کم به بیرون رفت.
دقیقه 27: شوت علی محمدی بعد از برخورد به مدافع نفت با فاصله کم از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 52: ضربه ایستگاهی مبعلی بعد از برخورد به مدافعان صبا در اختیار لک قرار گرفت.
دقیقه 64: صادقیان در بدو ورودش بعد از دریبل دهنوی با شوتی فنی قصد گلزنی داشت اما ضربه او با فاصله کم از بالای دروازه صبا بیرون رفت.
دقیقه 74: اشتباه بیک زاده در محوطه جریمه صبا نزدیک بود کار دست تیمش دهد اما رضاوند این توپ را به کنار دروازه صبا زد.

حاشیه:
معدود هواداران نفت غلامپور مربی دروازه بان های صبا را تشویق کردند.
علی دایی چند دقیقه توسط تماشاگران نفت تشویق شد اما سرمربی صبا که روی نیمکت هم نشسته ظاهرا صدای آنها را نمی شنود چون هیچ واکنشی نشان نداد.
جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبا در جایگاه ویژه حضور دارد.
مشکلات سال گذشته اسکوربورد ورزشگاه تختی برطرف شده است و زمان تمرین دو تیم صحنه هایی از فوتبال اروپا را نمایش می دهد.
 گسترش فولاد که هفته آینده با صبا بازی دارد آنالیزورش را به این بازی فرستاده است.
خانبان و کروز دستیاران کی روش در ورزشگاه حاضر هستند.
علی دایی از دقیقه 16 به مدافعان ذخیره تیمش دستور داده به گرم کردن بپردازند.
منصوریان که تیمش تا این لحظه بازنده بازی است به سوت های داور که برعلیه تیمش زده می شود واکنش نشان می دهد.
امیرارسلان مطهری که نتوانست از دقیقه 36 به بازی ادامه دهد به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

انتها پیام




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار