آماری که فیس‌بوک در مورد استقبال از ویدئوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی ارائه می‌دهد دروغ بوده و این شرکت از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر چه فیس‌بوک کاربران زیادی دارد،‌ اما این شرکت از ارائه خدمات ویدئویی خود درآمد چندانی کسب نمی‌کند و حال مشخص شده که در مورد میزان محبوبیت این ویدئوها و تعداد مشاهده کنندگانشان دروغ گفته است.

دروغ فیسبوکی فیسبوک
 
هانک گرین موسس و مدیر چند سرویس فناوری متنوع که در ارتقای سایت یوتیوب هم نقش اساسی داشته می‌گوید آماری که فیس‌بوک در مورد استقبال از ویدئوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی ارائه می‌دهد دروغ بوده و این شرکت از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد.

وی افزوده که فیس‌بوک با ارائه اطلاعات غلط شرکت‌های تبلیغاتی و آگهی دهندگانی را که می‌خواهند از این خدمات استفاده کنند را هم فریب می‌دهد. 
به گفته او تا قبل از پایان فصل تابستان ابزاری خاص برای جلوگیری از نمایش بدون اجازه فایل‌های ویدیویی سایت‌های دیگر بر روی فیس‌بوک ابداع و به کار گرفته خواهد شد.
به گفته هانک گرین اگر کاربری یک ویدئو را به مدت تنها سه ثانیه در فیس‌بوک مشاهده کند جز مخاطبان آن محسوب خواهد شد و این کار یک تقلب است. 
به خصوص که اجرای ویدئوها در فید خبری کاربران فیس‌بوک به طور خودکار آغاز می‌شود و تنها در صورت کلیک کاربران پخش این ویدئوها متوقف می‌شود.



منبع:ایتنا


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.