شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی به خوانندگی رضا یزدانی و اجرای سمفونیک به رهبری بهزاد عبدی اجرا شد.

به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته 16 مرداد،کنسرت شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی با یک ساعت تاخیر با ورود گروه سمفونیک به رهبری بهزاد عبدی آغاز شد و قطعه‌هایی همچون سرب،تیغ و ابریشم و مرسدس که به ترتیب مرحومه گیتی پاشایی و نوشته باربد بیات پسر بابک بیات نواخته شد؛ همچنین باربد بیات قطعه مرسدس را سلو نواخت.

بعد از اجرای سه قطعه توسط گروه ارکستر سمفونیک به رهبری بهزاد عبدی،رضا یزدانی به همراه سه تن از گروه خود با تشویق حضار به روی استیج رفت و ضمن خیر و مقدم و عرض ادب به مسعود کیمیایی قطعه «پدر و پسر» به رهبری بهزاد عبدی و خوانندگی رضا یزدانی اجرا شد و به ترتیب قطعه های حکم ،رئیس، لاله زار، پدر پسر، متروپل اجرای بعدی این کنسرت بودند.

رضا یزدانی بعد از اجرای خود از 10سال پیش یاد کرد و گفت:10سال پیش که در حال تمرین یکی از قطعه‌ها بودم که استاد کیمیایی به استودیو آمد و گفت:«با صدای تو فرهاد زنده شد و یکی از قطعه های من را کارگردانی کرد».

در بخش دوم این کنسرت مسعود کیمیایی به دعوت بهزاد عبدی به روی سن رفت و ضمن خیر و مقدم گفت: برای اولین بار است که موسیقی فیلم به صورت مجزا و آزاد اجرا می‌شود و این بسیار کار دشواری است. متاسفانه موسیقی فیلم به صورت آزاد و مجزا دیده نمی‌شود و بعد از اتمام فیلم تقریبا فراموش می‌شود در حالی که این دو یعنی فیلم و موسیقی فیلم، کاملا مستقل از هم هستند.

کیمیایی افزود: این برنامه من را به یاد لحظه لحظه‌ی فیلم‌هایم انداخت و من هرگز از آرمان‌هایم رها نخواهم شد، من با آرمان‌هایم زندگی و حرکت می‌کنم، از رضا یزدانی به خاطر این همه حس تشکر می‌کنم و همچنین یک تشکر ویژه از بهزاد عبدی بانی این برنامه که فضای جدیدی و متفاوتی را رقم زد.

در پایان این کنسرت ارکستر سمفونیک قطعه «متروپل» و «حکم» اجرا کردند.

گفتنی است هنرمندانی چون پولاد کیمیایی، جواد طوسی، هوشنگ گلمکانی، ابراهیم شیبانی، کیوان کثیریان، محمد رحمانیان، اشکان خطیبی، نازنین فراهانی، بیژن بیرنگ در این برنامه حضور داشتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.