تبریز؛

خبرنگار چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم

خبرنگاران با خلق بهترين آثار و واژه ها در تلاش است زبان گويای درد و مشكلات همه مردم و جامعه بوده ، اما وقتی كه به مشكلات خود می رسد چيزی نمی نويسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ارسلان فتحي پور نماينده كليبر و هوراند در مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران ،افزود: خبرنگاران  با ايفاي نقش صحيح خود مي توانند جامعه را به سوي پيشرفت سوق دهند و از مسائل حاشيه اي پرهيز كنند.

وي  به حضور خبرنگاران در عرصه هشت سال دفاع مقدس گفت : نقش خبرنگاران در جنگ تحميلي انكار ناپذير است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با توليد هزاران خبر و گزارش برگ زريني از تاريخ روزنامه نگاري كشور را به نمايش گذاشتند. آنان با رشادت و فداكاري هاي خود در دفاع مقدس از بين گلوله ها، خمپاره ها و ميدان هاي مين، گزارش و خبر تهيه مي كردند.

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت : خبرنگار در محل وقوع رويدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او بايد به كشف حقيقت ها بپردازد و آن را در كمترين زمان به مخاطبان خود برساند.

 فتحي پور گفت : در روزگاري كه از آن به عصر اطلاعات و فن آوري نام مي برند، نقش خبرنگار بيش از همه مورد توجه است زيرا آنان تازه ترين اطلاعات را در اختيار مخاطبان قرار مي دهند.

رسانه ها به عنوان مهم ترین حلقه واسط بین مردم و مسوولان، نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری، شغل شریف و مقدسی است گفت: خبرنگارانی که صادقانه و درست به وظایف و رسالت خود عمل می‌کنند، در جامعه تأثیرگذار هستند.

۱۷ مرداد ۷۷ روزی است که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی کشور، هفدهم مرداد ماه هر سال را جهت ارج نهادن به همه خبرنگاران ، روزنامه نگاران و نویسندگان به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرده است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.