مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران از ارتقای سطح آمادگی جسمانی و بروز کردن تجهیزات سازمان آتش نشانی استان تهران خبر داد.

لزوم به روز کردن تجهیزات آتش نشانی های استان تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان احمد تواهن مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بررسی علل حریق و حوادث در شهرستان قدس اظهار کرد :با بررسی های انجام شده در حوزه آتش نشانی های استان تهران به  این نتیجه رسیده ایم که در خصوص تجهیزات کاستی داریم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا این نابسامانی ها رفع شود.

وی افزود:یکی از اقدامات انجام شده ایجاد ستاد هماهنکی آتش نشانی استان تهران در ذیل حوزه معاونت عمرانی استانداری بود که وظیفه این ستاد بررسی ویژه ی مسائل مربوط به سازمانهای آتش نشانی و موارد مربوط به آنهاست.

مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری استان تهران ادامه تصریح کرد : مجموعه مدیریت استان در پی این است که بهسازی و نوسازی وتجهیز ناوگان آتش نشانی را آغاز کند و در همین خصوص مکاتباتی را با سطوح بالای مدیریت عالی دولت داشته ایم تا تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.

تواهن در پایان با اشاره به این که نخستین دوره آموزش امسال با همکاری شهرداری قدس در سازمان آتش نشانی این شهرستان آغاز می شود گفت:این کلاس های آموزشی 5دوره خواهد بود که در طی سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار