فرماندار شهرستان قدس گفت: تامین و توسعه زیر ساخت‌های شبکه آبرسانی در این منطقه، یکی از اصلی‌ترین دستور کارهای مجموعه مذکور در شهرستان قدس به شمار می‌رود.

تدابیر و اقدامات ویژه فرمانداری قدس در حوزه آبی این شهرستانحسین کاغذلو فرماندار شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ضرورت توسعه و تسهیل شبکه آبرسانی در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات متعددی در طول یک سال گذشته از سوی مسئولان زیربط در این شهرستان عملیاتی و اجرایی شده که گام مثبت و سازنده‌ای در بهبود زیر ساخت‌های آبرسانی در قدس به شمار می‌رود.

وی افزود: اصلاح 6 کیلومتر از شبکه آبرسانی و افزودن 5 حلقه چاه از نمونه اقدامات انجام شده در این عرصه است و خوشبختانه تاثیر سازنده‌ای در رفع قطعی‌های مکرر آبی در این شهرستان ایفا کرد.

کاغذلو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، با معضل قطعی آب به دلیل کمبود منابع آبی مواجه نبودیم و اگر چنین موضوعی رخ داده ناشی از شکستگی یا نارسایی فنی در لوله‌ها بوده که اصلاح آن با فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تعبیه مخزن 10 هزار مکعبی در شهرستان قدس برای تامین و آبرسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم این منطقه نیز در دستور کار قرار دارد و با بهره برداری از 5 حلقه چاه در سال آینده به طور یقین مشکلات این حوزه با کاهش هر چه بیشتری مواجه خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار