هایده‌ حائری در دلتنگی‌اش برای «عطر گل یاس» و چگونگی انتخاب خسرو شکیبایی برای بازی در «هامون» گفت.

هایده حائری کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ابراز دلتنگی برای فعالیت دوباره در تلویزیون گفت: سال 69 در سریال «عطر گل یاس» بازی کردم و با این کار شناخته شدم این روزها دلتنگ یک کار خوب مثل «عطر گل یاس» هستم.

حائری در خصوص ویژگی‌های یک اثر خوب اظهار داشت: کار خوب کاری است که زود فراموش نشود و برای مخاطب ارزش قائل باشد،‌ همچنین هماهنگی، کیفیت و برنامه‌ریزی در آن مشهود باشد.

بازیگر مجموعه طنز «پاورچین» با اشاره به یکی از کارهایش افزود: سال‌ها پیش نمایشی را تحت عنوان «بلیط تئاتر» کار کردم که در آن خسرو شکیبایی و تانیا جوهری هم حضور داشتند همان موقع بود که داریوش مهرجویی به دنبال بازیگر برای «هامون» می‌گشت و بعد از دیدن هنرنمایی خسرو شکیبایی در آن نمایش او را برای «هامون» انتخاب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که جای کدام هنرمندان در تلویزیون خالی است گفت: متاسفانه بسیاری از هنرمندان فقید ما فراموش شده‌اند. تانیا جوهری یکی از بهترین‌ها بود اما سال‌ها است که در این عرصه حضور ندارد و جای او خیلی خالی است.

حائری با اشاره به کم لطفی برخی از کارگردان‌ها افزود: شاید یکی از دلایل کم کاریم در سال‌های اخیر کم لطفی برخی از کارگردان‌ها باشد که مرا فراموش کرده‌اند البته من گزیده‌ کار هم شده‌ام چون در حال حاضر کارها کیفیت سال‌های گذشته را ندارد.

وی در خصوص فعالیت‌هایش در حال حاضر بیان کرد: چند پیشنهاد تئاتر داشتم که به دلایل شخصی نتوانستم قبول کنم اما الان بیکار نیستم و مشغول ترجمه و انجام کارهای کتابم هستم.

بازیگر «عطر گل یاس» در پایان ضمن تشکر از مردم اظهار داشت: با اینکه بسیاری از همکاران مرا فراموش کرده‌اند اما مردم هنوز به من لطف دارند این موضوع باعث دلگرمی من است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.