تروریست‌های داعش اخیرا کارمندان دولتی عراق را هدف قرار داده‌اند و در همین راستا 300 کارمند ستاد انتخاباتی موصل را اعدام کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ گروه تروریستی داعش چندی پیش 300 کارمند دولتی را در موصل اعدام کردند که 50 زن نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. منابع رسمی اعلام کردند تمام افراد اعدام شده در ستاد انتخاباتی موصل فعالیت داشتند و به اتهام وفادار نبودن به داعش جان خود را از دست دادند.

ستاد انتخاباتی عراق اعلام کرد پی از اعدام بی‌رحمانه این کارمندان، گروه دیگری از کارکنان دولتی در موصل به دست داعش کشته شدند که اطلاع دقیقی از تعداد آنها در دست نیست. برخی منابع اعلام کردند داعش از زمان تصرف موصل در ژوئن 2014 (خرداد 93) بیش از 2 هزار و 70 نفر را در این شهر اعدام کرده است.

داعش هنگام تصرف شهرهای مهم و بزرگ عراق، قبل از هر چیز کارمندان دولتی را اعدام می‌کند. اگر این افراد حاضر به عضویت در گروه تروریستی داعش و انجام اعمال جنایتکارانه شوند، شانسی برای رهایی از اعدام خواهند داشت. در چند روز گذشته نزدیک به 50 افسر پلیس در شهرهای جنوبی موصل به اسارت داعش درآمدند و اطلاعی از سرنشت آنها در دست نیست. 

داعش کارمندان ستاد انتخاباتی موصل را اعدام کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار