نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است "باراک اوباما" هیچ برنامه مشخصی برای مقابله با داعش ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "جب بوش،" نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 از حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد: "باراک اوباما" هیچ راهبردی برای مقابله با داعش در دست ندارد.

"بوش" در ادامه مدعی شد: حقیقت این است که اسلام افراطی همانند یک بیماری مسری در خاورمیانه، آفریقا و در بخش‌هایی از آسیا گسترش پیدا کرده است. آنها حتی در کشورهای غربی و از جمله اروپا و آمریکا به دنبال جذب نیرو هستند. در اینجا واقعیت دیگری وجود دارد و آن این است که 7 سال پیش خلافت افراطی‌ها فقط در تصورات تروریست‌ها وجود داشت؛ اما امروز خلافت آنها به طور واقعی وجود دارد و آنها سرزمینی به وسعت ایندیانا را در تصرف خود دارند. داعش به عنوان یک گروه جنایتکار تروریستی، بخش‌های بزرگی از دو کشور را در اختیار دارد و در حال اثرگذاری در کشورهای دیگر است و برای مقابله با این کابوس دولت رئیس جمهور "اوباما " هیچ راهبردی برای متوقف کردن آن ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
skandary
۰۹:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
اگر اوبا ما در برابر داعش راهبردی ندارد به خاطر گند کاری برادر وپدر توست.اون روزی که به افغانستان و عراق حمله کردید چرا چشم عقلتان را باز نکردید بسیار از افراد و دانایان گفتند وارد جنگ در خاورمیانه نشوید.چون وارد شدن با خودتان است اما خارج شدن از جنگ دست شما نیست......
آخرین اخبار