مدیرتامین مسکن وساختمان کمیته امداد استان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته درسال جاری بیش از 500 واحد مسکونی نیازمندان استان تعمیر و نوسازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کميته امداد استان علی نوری افزود: در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی وضروری مدجویان کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است.

وی از احداث و تعمیر افزون بر هزار و 600 واحد مسکوني براي مددجويان اين نهاد در سال گذشته خبر داد و افزود: بيش از 126 ميليارد ريال سال گذشته براي احداث و تعمیر مسکن مددجويان کميته امداد استان هزينه شده است.

مدیرتامین مسکن وساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هزينه تعميرات کلي و جزئي ومرمت واحدهاي مسکوني مددجويان در سال قبل را 2 ميليارد و 522 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: همچنين سال گذشته 49 سرويس بهداشتي و حمام با 494 ميليون ريال اعتبار احداث شد.

نوری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، منازل خالی از سکنه سطح استان، بعد از بهسازی و انجام تعمیرات لازم به مددجویان واجد شرایط تحویل می شود.

وی افزود: در طرح بهسازی مسکن روستایی، مهم ترین مشکل، تأمین ضامن کارمند است که امیدواریم با پیگیری های که صورت گرفته، این مشکل به زودی حل شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.