مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورهای استان 50 هزار تن آسفالت پخش شده است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، بدیعی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان افزود: از ابتدای سال تاکنون 50 هزار تن آسفالت در محورهای استان پخش شده و پیش بینی می شود تا پایان امسال 200 هزار تن آسفالت در محورهای استان توزیع شود.

وی گفت: با تامین مجموعا 100 میلیارد تومان در سال جاری و سال آینده خراسان شمالی در روکش آسفالت محورهای ارتباطی 12درصد ارتقا می یابد.

بدیعی مقدم با بیان اینکه تاکنون 30 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده و 135 کیلومتر هم آماده آسفالت است ،اظهار داشت: 750کیلومتر راه روستایی به پیمان کاران سپرده شده که از 5 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بدیعی مقدم گفت: شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین بیشترین بافت فرسوده را دارند که در حال حاضر طرح هایی برای بهبودی این وضعیت در این شهرهای استان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: 7 میلیون تومان اعتبار در این زمینه وجود داشته که برای اجرای طرح‌های مختلف بافت فرسوده از جمله بازگشایی‌ها هزینه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر پیمانکاران حوزه راه روستایی این استان 330 میلیارد ریال از این اداره کل مطالبه دارند.

وی گفت: بیشترین مطالبات پیمانکاران حوزه راه روستایی استان مربوط به سنوات گذشته و بخشی نیز مربوط به کارهای انجام شده در دوساله اخیر است.

وی اضافه کرد: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان حدود 30 میلیارد ریال اعتبار از وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران راه روستایی دریافت شده که بزودی در اختیارشان قرار داده می شود.

دبیر شورای ترافیک استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از محل اعتبار سفر رییس جمهوری به استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه شدن محور بجنورد- جنگل گلستان به طول 150 کیلومتر اختصاص یافته که تا پایان سال مالی 95 به اتمام می رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.