فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي و متلاشي شدن يك باند بزرگ مواد مخدر كه در سراسر كشور فعاليت داشت خبر داد و گفت: از شاخه هاي اصلي اين باند در زنجان و كرمان 104 كيلوگرم ترياك كشف شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار "عليرضا صالحي" گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعاليت يك باند بزرگ كه به صورت گسترده در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سراسر كشور فعاليت داشت، مطلع شدند و موضوع سريعا مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: با اطلاع از فعاليت اين باند تحقيقات تكميلي در اين زمينه آغاز شد و ماموران دريافتند شاخه اي از اين باند متشكل از افرادي به نام هاي "پ.ع" و "ش.ع" در استان زنجان فعاليت مي كنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اين كه متهمان دو برادر و سابقه دار نيز هستند، تصريح کرد: بعد از انجام يک ماه کار اطلاعاتي و در نهايت با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر متهمان با يک دستگاه خودروي وانت مزداي تک کابين در اتوبان زنجان ـ تبريز دستگير شدند.

صالحي تاكيد كرد: ماموران در بازرسي دقيق از خودروي متهمان 10 بسته به وزن 27 كيلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع ترياك که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود را کشف كردند.

وي افزود: با توجه به اين كه شاخه ديگر اين باند در استان كرمان فعال بود طي عملياتي مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان دو عضو ديگر اين باند با يک دستگاه کاميون MAN دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد : ماموران در بازرسي از اين كاميون نيز 77 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به صورت بسيار حرفه اي جاساز شده بود را هم کشف كردند.

صالحي عنوان كرد: اعضاي اين باند به صورت گسترده در سراسر كشور فعاليت دارند و قصد داشتند اين مقدار مواد مخدر را به استان آذربايجان غربي منتقل كنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: در مجموع طي دو عمليات جداگانه از اعضاي اين باند 104 كيلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و سه دستگاه خودرو از نوع كاميون، وانت مزدا و سواري پژو 405 توقيف شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها، ضرر و زيان مالي به جامعه و ... تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کشف ، زنجان ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.