فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اهميت رعايت هشدارهاي پليس در پيشگيري از وقوع سرقت خودرو گفت: با تلاش پليس در سه ماهه اول سال جاري 34 دستگاه خودرو مسروقه كشف شده است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور گفت : مشاركت عمومي در بسط و گسترش امنيت اجتماعي و كاهش وقوع جرائم بسيار مهم و تاثير گذار است.

وي ادامه داد: امنيت يك توليد اجتماعي است و همه بايد سهم خود را در توليد امنيت پايدار در جامعه به خوبي ايفا كنند و پليس به دنبال جلب گسترده مشاركت هاي مردمي در تحقق اين امر مهم و ضروري است.

اين مقام مسئول افزود: با تلاش شبانه روزي پليس و در سايه همكاري خوب مردم در شهرستان زنجان پليس موفق به كشف 34 دستگاه خودرو مسروقه در سه ماهه اول سال جاري شده است.

فرمانده شهرستان زنجان گفت: با توجه به اجراي طرح هاي متعدد انتظامي و کنترل مجرمان حرفه اي و سابقه دار و اشرافيت اطلاعاتي ، علاوه بربهبود عملكرد در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت ها ، شاهد كاهش 42 درصدي وقوع سرقت ها در سه ماهه اول سال جاري هستيم.

خاني پور با اشاره به اهميت آموزش همگاني در پيشگيري از وقوع جرائم اظهارکرد: آموزش همگاني ، تنها راه مقابله با ناهنجاري ها ، كاهش جرائم و معضلات اجتماعي است.

اين مقام انتظامي ضمن تقدير از همكاري صميمانه شهروندان زنجاني با پليس گفت: اميد است در سايه همكاري و تعامل سازنده مردم و پليس شاهد امنيت پايدار در سطح جامعه باشيم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشف ، مسروقه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.