با بررسی انجام شده 54 آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی داشته‌اند که 25 هزار مشتری جذب کرده‌اند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و با بررسی‌هایی که انجام شده است 54 آزمایشگاه از 27 مرکز عضو شبکه آزمایشگاه فناوری‌های راهبردی حضور داشته‌اند که این آزمایشگاه‌ها ملی طی 8 ماه، 25 هزار مشتری به خود جذب کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: به طوری کلی یازده و نیم میلیارد تومان درآمد این آزمایشگاه‌ها طی این 8ماه بوده است و این آزمایشگاه‌ها 260 هزار خدمات آزمایشگاهی ارائه کرده‌اند.

اسدی‌فرد با اشاره به عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی خاطر نشان کرد: عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌ها و با در نظر گرفتن سه شاخص اصلی مشتری مداری، میزان عملکرد و میزان همکاری‌های شبکه‌ای انجام می‌شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: در حال حاضر 196 آزمایشگاه از بخش خصوصی و دولتی عضو این شبکه هستند و از این تعداد 41درصد مربوط به وزارت علوم و 51 درصد از بخش خصوصی و وزارت خانه‌های دیگر هستند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.