اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به روز رسانی اجاره نامه های رقبات را بیشتر از مصوبات اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در راستای به روز رسانی اجاره نامه های رقبات این شهرستان تا کنون بیش از 400 رقبه را به روز رسانی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که مطابق مصوبه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به روز رسانی این اجاره نامه ها در ماه 80 فقره بوده است که با تلاش های فراوان امور حقوقی و ثبتی این اداره تا کنون 403 فقره تمدید و به روز رسانی شده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: شهرستان لنجان 800 رقبه دارد و تا کنون 403 فقره از این رقبات قراردادهایشان به روز رسانی شده اند.

محمد رضا ترحمی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان لنجان پس از ناحیه یک اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در استان رتبه سوم را دارا می باشد و باید تا پایان سال جاری تمام رقبات این شهرستان دارای قراردادهای به روز شده باشند.

وی در پایان گفت: این تمدید و به روز رسانی قرار داد رقبات زمینه را برای هر چه بهتر اجرا کردن امینانه نیات واقفین نیک اندیش محیا می کند که در این زمینه این اداره پیشرو نیز بوده است.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.