این طور که به نظر می‌رسد موانع پیش پای تولیدکنندگان تمامی ندارد و با رفع تحریم‌ها این‌بار سایت بهین‌یاب وزارت صنعت است که عرصه را برای خودنمایی بی‌رقیب دیده و وارد صحنه شده تا آب خوش از گلوی تولیدکنندگان پایین نرود.

غفلت وزارت صنعت از سایت خودش/ وقتی سایت اصلی وزارت صنعت باز نمی‌شودبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت بهین‌یاب که وزارت صنعت معدن و تجارت دولت دهم آن را ایجاد کرد و قرار بود تمام مشکلات و درخواست‌های صنعتگران در آن ثبت و رسیدگی شود، این روزها به یکی از چالش‌های صنعتگران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است.

این سامانه به منظور ثبت نام بنگاه‌های صنعتی ومعدنی متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش راه‌اندازی شد و بر اساس ابلاغ وزارت صنعت ، معدن و تجارت به سازمان‌های زير مجموعه و حتی نهادهايی مانند گمرك و بانك‌های عامل، كليه امور مربوط به سرمايه‌گذاری ، ايجاد و توسعه، تسهيلات، سرمايه در گردش باید از طريق اين سايت ثبت نام و پيگيری شود.

گام برداشتن وزارت صنعت در راستای محقق شدن دولت الکترونیک تنها یک روی سکه است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این سایت نزدیک به یک هفته است که پاسخگوی تولیدکنندگان نبوده و به یک پیغام خطا اکتفا میکند.

سنگ اندازی وزارت صنعت پیش پای تولیدکنندگان

این در حالی است که فعالان  اقتصادی امور خود را وابسته به این سایت می‌دانند و برخی از منابع آگاه نیز مشکلات مالی را از جمله دلایل قطع شدن این سایت اعلام می‌کنند.

پیگیری‌های خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نیز راه به جایی نبرد و تنها با این پاسخ مواجه شدیم که سایت فعلا مشکل دارد و مشخص نیست چه زمانی درست شود.

این طور که به نظر می‌رسد موانع پیش پای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی سنگر خود را حفظ کرده و قصد مهاجرت ندارد و در حالی که با رفع تحریم‌ها امید در دل فعالان اقتصادی در حال جوانه زدن است اما انگار قرار نیست تولیدکنندگان روی خوش را ببینند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، صنعت ، موانع ، تولید ، صادران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار