معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت : 65 بازرس به صورت ميداني برتاسيسات گردشگري خراسان رضوي نظارت می کنند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد جواد موسوي با اشاره به اینکه ما به دنبال ایجاد بستر و تأمین زیرساختا‌های توسعه گردشگری هستیم، گفت: عضويت 28 دستگاه در ستاد اجرايي خدمات سفر استان، پذیرای ارائه خدمات به گردشگران و زائران هستند.

وي با بیان اینکه مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان و دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمند درحوزه گردشگری است، گفت:اکنون فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد دومين فرودگاه بزرگ كشور است که برهمین اساس مشهد داراي 1200 واحد اقامتي است و ظرفيت اقامت گردشگران در استان خراسان رضوي 250 هزار نفر است که یک رقمی استثنايي بشمار می‌آیید.

معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به اینکه، واحدهای اقامتي دائم و موقت در مشهد و ديگر شهرستانهاي استان خراسان رضوي آماده پذيرايي و اسكان از زائرين و گردشگران هستند، تصریح کرد: برهمین اساس ارتباط تيم هاي تلفيقي با ديگر دستگاه‌هاي نظارتي استان هم فعال هستند.

همچنین گردشگران و زائران مشهدالرضا می‌توانند از طریق سامانه پيامكي 3006110 و شماره تلفن گوياي 37045 و نيز شماره تلفن 37283001 پیشنهادات، نظرات و شکایات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.