روز دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر سالوادور داباهیا برزیل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،روز دوم و پایانی مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در حالی از ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد که در وزن 55 کیلوگرم که 19 نفر به روی باسکول رفته اند، محمد نامجو مطلق در دور نخست با نتیجه 12 بر یک یرسون هنائو از شیلی را شکست داد، وی در دور دوم با ویکتوراز آلمان مسابقه می دهد. کشتی گیران آذربایجان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه در گروه نماینده ایران حضور دارند.


در وزن 66 کیلوگرم جمال عبادی در دور اول در یک کشتی نزدیک و در لحظات پایانی با نتیجه 7 بر 6  مقابل باکنچادزه از گرجستان مغلوب شد تا برای ادامه کار منتظر حضور این کشتی گیر گرج به دیدار نهایی باشد.

در وزن 84 کیلوگرم که 21 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مجتبی گلیج در مبارزه اول مقتدرانه با نتیجه 10 بر صفر مصاف ایرادلی متستوری از گرجستان را از پیش رو برداشت تا  در دور دوم با برنده دیدار ستیز از ترکیه و ماگومد رسول گاجی ماگومدوف از آذربایجان مسابقه دهد. کشتی گیران اوکراین، روسیه، ارمنستان و آمریکا نیز در گروه گلیج هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار