رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: هزینه ثبت‌نام متقاضیانی که «امکان اتمام فرآیند ثبت‌نام» در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را نداشتند، به آنها عودت خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان باز پس گرفتن هزینه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشدند، وجود دارد؟»، اظهار داشت: بله، این موضوع از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

وی افزود: سیستم ثبت‌نام سازمان سنجش برای ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ابتدا هزینه را دریافت می‌کرد و در ادامه ثبت‌نام بخش‌هایی که ممنوعیت برای داوطلب داشته است، هوشمند عمل کرده و امکان ادامه و اتمام فرایند ثبت‌نام را به برخی متقاضیان نداده است.

سلیمی جهرمی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که «امکان اتمام فرایند ثبت‌نام» برای آنها وجود نداشته است و هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند هزینه خود را پس بگیرند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: هزینه ثبت‌نام متقاضیانی که سیستم از سن آنها یا از رشته تحصیلی اشکالاتی گرفته است و نتوانستند فرایند ثبت‌نام را به پایان برسانند، به آنها عودت خواهد شد.

منبع:فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
bahman jamali
۱۱:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
همه کارو‌انجام دادیم پولم ریختیم بدش میگن مقایرت با رشته داره پولش بس چی شد چه جوری میخاید برگردونید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
فرنوش لطفی فرد
۱۴:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
طریقه عودت هزینه ثبت نام استخدام اموزش و پرورش به چه صورت انحام میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
شهناز
۱۶:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
من در آزمون استخدامی ثبت نام کردم ولی شماره کدپستی را اشتباه نوشتم حالا هم نمی تونم بابت این اشکال کارت شرکت در آزمون دریافت کنم
خواهشمندم به جای عودت هزینه- فرصتی برای اصلاح اطلاعات داده شده که اشتباهی صورت گرفته به ما داده شود.
آخرین اخبار