رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه مشخصی برای بافت‌های فرسوده شهرهای زیارتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی لاریجانی در بدو ورود به مشهد مقدس در جمع خبرنگاران افزود: ما در برنامه‌ های پنج ساله توجه ویژه‌ای به شهرهایی که دارای بافت فرسوده هستند داریم .

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای مهم کشور دارای بافت فرسوده هستند گفت:  اولویت ما احیای بافت فرسوده در شهرهای زیارتی مشهد، قم و شیراز است.

لاریجانی در پاسخ به خبرنگاری درخصوص استیضاح علی طیب‌نیا گفت: استیضاح جزو حقوق مجلس است و من قبول دارم که آقای طیب‌نیا از وزرای زحمتکش و پر تلاش دولت است اما قرار شده در خصوص استیضاح ایشان با دوستان صحبت کرده تا همکاری‌ها در این زمینه بیشتر شود.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت سوریه و اخباری که در این باره منتشر می‌شود مبنی بر تغییر موضع روسیه در قبال این کشور و عبور از اسد، اظهار داشت: من بعید می‌دانم اخبار مربوط به سوریه واقعیت داشته باشد زیرا بخشی از آنها حدس و گمان و بخش دیگری از آنها نیز آرزوی برخی از کشورها است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من وجود برخی صحبت‌ها را در این مورد رد نمی‌کنم، افزود: اختلاف‌نظرها در مورد سوریه از گذشته هم وجود داشته است.

  انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.