در آستانه ولادت با سعادت ثامن‌الائمه(ع) و همزمان با ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) مراسم استقبال از زائرین علی به موسی الرضا (ع) در فرودگاه مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ با بیان اینکه هر ساله در دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در فرودگاه مشهد و مبادی ورودی شهر به اسقبال زائرین می رویم، افزود: در روز ولادت علي‌ابن موسي‌الرضا(ع) فرودگاه مشهد پذيراي بيشترين حجم مسافر است که از سراسر کشور مان به مشهد می آید .

وی تصریح کرد: خدام حرم مطهر رضوي و کارکنان فرودگاه مشهد با اهدا گل و شاخه نبات همراه با مراسم مولودي‌خواني از زائرين و مجاورين حضرت ثامن‌الحجج(ع) استقبال کردند.

وی گفت: خادمان علی ابن موسی الرضا (ع) همیشه اماده خدمت به زائرین هستند و تلاششان را می کنند تا زائرین بتوانند از زیارت حضرت رضا (ع) و تمام بهره های معنوی رو در زمان اقامتشان در مشهد لذت کامل رو از زیارت ببرند .

مسئول کشیک اول کفشداران افتخاری آستان قدس رضوی افزود:این مراسم استقبال که هرساله برگزار می شود که در آن از هزاران مسافران و زائر بارگاه منور رضوی است و زائرین میهمان مهمان سرایی حضرت رضا (ع) خواهند شد.

مسئول کشیک اول کفشداران افتخاری آستان قدس رضوی گفت: این گونه مراسمات باعث شور و شعف فراوانی میان زائران بزرگوار مضجع نورانی حضرت رضا(ع) ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ی





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.