تیم ملی والیبال ایران عصر امروز آخرین تمرین خود را پیش از اعزام به کشور لهستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در تورنمنت چهارجانبه واگنر  28 مرداد ماه راهی لهستان خواهد شد، آخرین جلسه تمرین خود در عصر امروز برگزار خواهد کرد.
ملی پوشان والیبال ایران از ساعت 17 الی 19 امروز در سالن فدراسیون والیبال تمرینات خود را زیر نظر اسلوبودان کواچ و در حضور اصحاب رسانه برگزار خواهند کرد. 
بلند قامتان ایران که خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی  ژاپن که به نوعی مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 ریو هم محسوب می شود، در اردوی تمرینی حاضر هستند و 28 مرداد ماه راهی لهستان خواهند شد تا در تورنمنت تدارکانی واگنر شرکت کنند.
جام واگنر لهستان با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، ژاپن و میزبان 31 مردادماه تا دوم شهریورماه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 خواهد رفت.
ملی پوشان ایران پس از حضور در جام واگنر سوم شهریور ماه راهی روسیه خواهند شد و اردوی تدارکاتی 6 روزه را دراین کشور برگزار خو.اهند کرد. 
گفتنی است بر طبق برنامه از قبل طراحی شده، ملی پوشان والیبال ایران در روسیه چند دیدار تدارکاتی را با تیم ملی والیبال روسیه برگزار می کنند.



انتها پیام
برچسب ها: تمرین ، آخرین ، واگنر ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار